Sembang² Sembang²
PENGUMUMAN : sila klik disini Laman Utama Login
Syarat Penggunaan | Enjin Carian | Soalan Lazim | Arkib 17hb JamadilAkhir 1435 @ 18hb April 2014, 02:41:52 pagi
  Salam sejahtera
Melayu.com   »   Sembang²   »   Sembang Kesihatan, Petua & Kecantikan  
(Pengendali : boboiz, piqah)  

Cetak Ruangan Ini | Balas Mesej | Hantar Topik Baru Muka 1 | Muka 2
Dihantar oleh Celoteh COSWAY : Kita kongsi2 produk pilihan dlm Cosway - Part 27
mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
1. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 00:14:12 pagi    [Edit]


Memandangkan versi lama dah masuk arkib....kita sambung kat versi baru ni..

Jom kita sambung berceloteh pasal produk edaran Cosway.

Yang mana teringin nak menggunakan nya...boleh lah di jadikan
panduan !

Yang dah biasa menggunakan boleh lah share pengalaman..


Selamat berkongsi tentang produk...OK

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.223.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
2. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 00:16:12 pagi    [Edit]
Antara produk dlm KATALOG OFFER - December 2004


Japanese Plum Balls
Normal - 35.00
Offer - 26.00
Diff - 9.00
2nd at - 19.50

Dandruff Control Shampoo
Normal - 16.50
Offer - 11.50
Diff - 5.00
2nd at - 5.90

Floor Shine
Normal - 11.50
Offer - 7.50
Diff - 4.00
buy 3 FREE 1

Cream Cleaner
Normal - 5.90
Offer - 3.95
Diff - 1.95
buy 3 FREE 1

Laundry Pre Wash
Normal - 9.50
Offer - 6.50
Diff - 3.00
3rd at 3.90

Car Shampoo
Normal - 9.90
Offer - 6.90
Diff - 3.00
buy 2 FREE 1

Manjakani Foaming Hygiene Wash
Normal - 28.50
Offer - 19.50
Diff - 9.00


Hi Protein Drink (Vanilla Flavour)
Normal - 39.50
Offer - 25.00
Diff - 14.50


Liquid Spirulina
Normal - 36.00
Offer - 26.50
Diff - 9.50
2nd at - 19.90
2 sets - 2RC

Active-C Whitening Cream
Normal - 48.00
Offer - 29.50
Diff - 18.50
2 for - 49.00

Bodylite Body Shaping Shower Salt
Normal - 19.90
Offer - 14.50
Diff - 5.40
buy 2 FREE 1

Yaeyama Chlorella
Normal - 35.00
Offer - 25.00
Diff - 10.00
buy 2 free 1 unit

Bio Spirulina
Normal - 28.00
* Bio Spirulina + Yaeyama Chlorella
1 set - 39.90
2 set - 6 RC

Nature's Biotic
Normal - 99.00
Offer - 68.00
Diff - 31.00
2nd at 59.00

Vitamin C-100
Normal - 12.00
Offer - 8.90
Diff - 3.10
2 for 16.00

Fibre Plus
Normal - 13.50
Offer - 10.90
Diff - 2.60
2nd at 7.90

Instant Black Soybean Powder
Normal - 12.90
Offer - 9.50
Diff - 3.40
2nd at 8.50

Colon Cleanse
Normal - 28.00
Offer - 19.90
Diff - 8.10
2 - 2RC

Digestin
Normal - 15.00
Offer - 10.90
Diff - 4.10
2nd at 8.90

Supa EPA
Normal - 45.00
Offer - 32.00
Diff - 13.00


Evening Primrose Oil 500
Normal - 32.00
Offer - 23.50
Diff - 8.50
2 for 42.00

Red Yeast Rice
Normal - 48.00
Offer - 33.50
Diff - 14.50
2 unit - 2RC

Jamu Jampi Rapat
Jamu Harum Badan
Jamu Seri Rambut
Jamu Rempah Cuci
Jamu Keputihan
Normal - 15.50
Offer - 11.50
Diff - 4.00
Any 3 FREE 1

Masker Payu Dara
Normal - 19.50
Offer - 13.50
Diff - 6.00
2 - 1RC

Total Nutrition
Normal - 125.00
Offer - 75.00
Diff - 50.00
2 - 3RC

Colustrum Chewables
Normal - 35.00
Offer - 23.50
Diff - 11.50
2nd at 19.50

GH Complex Plus
Normal - 148.00
Offer - 98.00
Diff - 50.00
3rd at 68.00

Natural Apple Cider Vinegar Plus
Normal - 15.80
Offer - 12.90
Diff - 2.90
2nd at 11.90

Wheatgrass Powder
Normal - 28.00
Offer - 19.90
Diff - 8.10
2nd at 17.90

Rose Hip Tea
Normal - 9.90
Offer - 7.50
Diff - 2.40
2nd at 6.50

DHA Chewables
Normal - 25.00
Offer - 18.90
Diff - 6.10
2nd at 15.90

Tongkat Ali Plus Ginseng
Normal - 29.50
Offer - 19.90
Diff - 9.60
3rd at 9.90

Super Kino
Normal - 58.90
Offer - 46.00
Diff - 12.90
2nd at 42.00

Snow Lotus Plus
Normal - 48.00
Offer - 35.00
Diff - 13.00
2 - 2RC

Lecithin Granules
Normal - 28.00
Offer - 19.50
Diff - 8.50
2nd at 17.50

Bodylite Gel
Normal - 59.00
Offer - 45.00
Diff - 14.00
2nd at 38.00

Chitomex Plus C
Normal - 39.50
Offer - 28.00
Diff - 11.50
2nd at 23.00

Phase 2
Normal - 58.00
Offer - 38.00
Diff - 20.00
2 - 2RC

Lite Tea
Normal - 38.00
Offer - 28.00
Diff - 10.00
2nd at - 23.00

E3
Normal- 85.00
Offer - 58.00
Diff - 27.00


Papain Berry Diet
Normal - 75.00
Offer - 52.00
Diff - 23.00

SLIMMING COMBO SET - 95.00
2nd set - 85.00

Lelan Vital Bust Serum
Normal - 85.00
Offer - 58.00
Diff - 27.00
2 for 98.00

Pore Refiner Instant Refining Mask
Normal - 48.00
Offer - 33.50
Diff - 14.50
2 - 3RC - 68.00

Pure White Peel-Off Mask
Normal - 45.00
Offer - 29.50
Diff - 15.50
2nd at - 23.50

Cell Lift Face Cream
Normal - 75.00
Offer - 53.00
Diff - 22.00
2 for - 99.00

Cell Renew Protect & Peel Day Emulsion
Normal - 55.00
Offer - 38.50
Diff - 16.50
2 - 3RC

Cell Renew Repair & Peel Night Cream
Normal - 55.00
Offer - 38.50
Diff - 16.50
2 - 3RC

Pure White Night Essense
Pure White Intensive Spot Treatment
Pure White Eye Gel
Normal - 45.00
Offer - 32.00
Diff - 13.00
buy any 3 FREE 1

Eau Miracle
Normal - 55.00
Offer - 38.00
Diff - 17.00
2 - 4RC

Manjakani Plus Gel
Normal - 23.80
Offer - 17.50
Diff - 6.30
2 - 2RC

Natural Oceanic Clay Deep Pore Cleanser
Normal - 35.00
Offer - 27.50
Diff - 7.50
2 - 1RC

Natural Oceanic Clay Skin Smoothener
Normal - 45.00
Offer - 33.50
Diff - 11.50
2 - 2RC

Prolin Foot Spray
Normal - 13.50
Intro Price- 8.90
Diff - 4.60

Nutri-Rich Peel -Off Mask - Whitening
Nutri-Rich Peel -Off Mask - Lifting
Normal - 12.50
Offer - 8.90
Diff - 3.60
any 2nd at- 7.90

Designer Collection Perfume Oil - Ocean Fresh/Floral Musk/Green Pastelle
Normal - 18.50
Offer - 12.50
Diff - 6.00
any 2 - 1 RC

UDV Tom Prune & Lily Prune
Normal - 38.00
Offer - 14.90
Diff - 23.10


Eau de Paris no. 2
Normal - 22.00
Offer - 14.90
Diff - 7.10


100% Pure Essential Oil
Normal - 35.00
Offer - 22.50
Diff - 12.50
2nd at - 15.00

Prolin Hand Creame
Prolin Skin Renew
Normal - 17.50
Offer - 12.50
Diff - 5.00
any 2nd at- 9.90

Delicate Fabric Wash
Normal - 10.50
Offer - 7.50
Diff - 3.00
any 3rd - 3.90

Fabric Softener
Normal - 10.50
Offer - 7.50
Diff - 3.00
any 3rd. - 3.90

Power Max - Regular Strength - 1kg
Normal - 10.90
Offer - 7.90
Diff - 3.00
2 - 2RC

Power Max - Super Strength - 2kg
Normal utk 1kg -14.90
Offer - 2kg - 19.90



Dish Drop
Normal - 9.90
Offer - 6.90
Diff - 3.00
3rd. At - 3.90

Clog Remover
Normal - 7.50
Offer - 5.50
Diff - 2.00


3 - in 1 Floor Cleaner
Normal - 9.90
Offer - 6.90
Diff - 3.00
2nd at - 5.90

NutriJuice - Mandarin Orange
NutriJuice - Grape
NutriJuice - Lychee
NutriJuice - Orange
NutriJuice - Pink Guava
Normal - 9.90
Offer - 8.20
Diff - 1.70

Itu cuma sebahagian sahaja......ada lagi dan lagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.223.:-)

Nur_Putri
Ahli Produktif
3. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 10:29:35 pagi    [Edit]
mama, kipas yg jenama empress tu, NP carik info dlm katalog redemtion! tak der pun! np ingat nak beli, tu yg dok carik info tu! dia redemtion nyer produk kan?!
apsal lar np ni lambat sangat pick-up!

* Mesej ini telah disunting oleh Nur_Putri pada 06hb Disember 2004, 10:30:15 pagi

--------------
eCosway / Amway / iGg Plus ? PM / YM / email / call: 012-6738429

219.93.184.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
4. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 10:33:27 pagi    [Edit]
NP

Lazim nya dlm katalog redemption.....lihat betui2..
cuba kasi klu kipas mana satu..mama leh tolong carikan!!

Tak pa kalau lambat pick up...pelan2 maaa!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

219.95.37.:-)

udasri
Ahli Produktif
5. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 12:54:36 tghari    [Edit]
Uda nak syorkan yang satu ni :

MILDURA COFFEE WITH TONGKAT ALI
RM14.90 je.

Sedap.
Sebalum ni Uda memang suka minum kopi ngan tongkat. Uda baru cuba yang ni minggu lepa. Memang best. Rasanya setanding dengan kopi tongkat ali jenama lain. Cuma yang ni agak murah sikit. 1 sachet baru 75 sen.

Ma..

Ni nak tanya soklan bodo. Memang Uda nak tanya lama dah tapi segan. NasionCall Prepaid IDD/STD card tu guna camne? Boleh guna untuk handphone ke?


--------------
..belum ada satu hari pun berlalu tanpa aku mengingatimu.

219.93.8.:-)

Nur_Putri
Ahli Produktif
6. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 1:14:13 tghari    [Edit]
mama
alah, kipas empress (betul ke ejaan ni?) yg boleh dongak sampai 180° tu!! Dlm cd redemtion pun dok ader kan?! Brapa rc + rm ye?

--------------
eCosway / Amway / iGg Plus ? PM / YM / email / call: 012-6738429

219.93.184.:-)

udasri
Ahli Produktif
7. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 4:08:20 ptg    [Edit]
MANA PI SEMUA ORANG NI EK?

--------------
..belum ada satu hari pun berlalu tanpa aku mengingatimu.

219.93.8.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
8. Dihantar pada 06hb Disember 2004, 4:52:52 ptg    [Edit]
uda..erkk...

mama...bz ke? ..dah kayoo ko makcik nih???

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
9. Dihantar pada 07hb Disember 2004, 6:22:37 ptg    [Edit]
BAGAIMANA INGIN MENYERTAI COSWAY

Jadi ahli RM 60.00
Dpt voucher diskaun 2 keping bernilai RM60.00

Beli barang RM150 @ RM300 (kecuali bertanda S)

RM150 guna 1 keping voucher (RM30)---> Bayar RM120 aje
RM300 guna 2 keping voucher (RM60)---> Bayar RM240 aje

Nilai yuran keahlian sudah dapat semula kan?
Voucher tu boleh guna dlm 90 hari.
Macam FREE aje kan??

Dapat 3 keping voucher diskaun 50% SOS (starter offer set)

PENJIMATAN PALING HEBAT!!

STARTER OFFER SET (SOS)
80SV 20GV

ANTI AGING PROGRAM

Vespro GH Complex - RM148.00
Yaeyama Chlorella (2 botol) - RM 70.00
Nn Hi Protein Drink - RM 39.50
Nn Bio Spirulina (2 botol) - RM 56.00
Total - RM 313.50
Less 50% -RM156.75

TOTAL DETOX PROGRAM

Nature’s Biotic - RM 99.00
Nn Total Nutrition - RM 125.00
Yaeyama Chrolella - RM 35.00
Liquid Chlorophyll - RM 28.00
Oriyen Colo-Clease - RM 28.00
Nn Milk Thistle - RM 35.00
Total - RM 350.00
Less 50% - RM 175.00


SLIMMING & WEIGHT MANAGEMENT

Nn Total Nutrition - RM 125.00
Oriyen Slim & Slender - RM 38.80
Nn Phase 2 - RM 58.00
Oriyen Lite Tea - RM 38.00
Bodylite Shaping Gel - RM 59.00
RETAIL - RM 318.80
Less 50% - RM 159.40


GENERAL HEALTH AND MAINTENANCE

Nn Total Nutrition - RM 125.00
Nn Yogurt Mix - RM 75.00
Yaeyama Chlorella - RM 35.00
Nn Bio Spirulina - RM 28.00
Nn Enzyme Plus - RM 68.90
RETAIL - RM 331.90
Less 50% - RM 165.95


YOUTHFUL GLOW
Cell Renew Cleansing Gel - RM 45.00
Cell Renew Toning Lotion - RM 45.00
Cell Renew Day Emulsion - RM 55.00
Cell Renew Night Cream - RM55.00
Cell Renew Intensive Serum - RM 60.00
RETAIL - RM 260.00
Less 50% - RM 130.00


SKIN PERFECTING (YOUNG SKIN)

Pore Refiner Cleansing Gel - RM 48.00
Pore Refiner Refining Toner - RM 48.00
Pore Refiner Day Emulsion - RM 58.00
Pore Refiner Night Cream - RM 58.00
Pore Refiner Instant Mask - RM 48.00
Pore Refiner Refining Serum - RM 65.00
RETAIL -RM 325.00
Less 50% -RM 162.50

HEXAGON Hi-Energy Structured Water System

SV : 300 GV : 75
Retail - RM 1,150.00
Less 50% - RM 575.00
10 kali pembayaran di terima!!

Skim bayaran mudah,tanpa faedah boleh di dapati


--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
10. Dihantar pada 07hb Disember 2004, 6:24:11 ptg    [Edit]


Kenapa memilih Cosway?


Jika anda merupakan orang yang suka membeli belah kenapa tidak anda membeli belah di Cosway.

Produk

Cosway mengedarkan pelbagai jenis produk yang ekslusif serta berkualiti yang dikilang oleh pengilang yang berkalibar di seluruh dunia. Produk-produknya memang diperlukan kerana ia memenuhi permintaan harian para pengguna. Produk-produknya terdiri daripada:

- Penjagaan Rumahtangga
- Penjagaan Kenderaan
- Penjagaan Diri
- Penjagaan Kesihatan
- Makanan
- Fesyen

Penampilan produk baru yang dinamik - Cosway membangunkan serta memperkenalkan produk yang menarik secara terus-menerus disepanjang tahun. Rangkaian produk yang terus bertambah ini dapat membantu meningkatkan permintaan dan jualan secara berterusan.

Harga
Cosway terkenal dengan nilai hebat produknya yang setimpal dengan harga.


Promosi
Setiap bulan Cosway mengadakan jualan promosi. Disamping itu Cosway juga mengadakan program penebusan hebat. Beratus-ratus hadiah hebat boleh ditebus dengan percuma atau pada harga dibawah kos melalui kutipan Kupon Penebusan.


Pengedaran Produk

Produk Cosway boleh didapati melalui beratus-ratus pusat stokis di seluruh negara termasuk di Brunei Darussalam dan Singapore.


Pelan Pemasaran

Pelan Bonus Cosway adalah pelan pampasan yang tiada tolok bandingnya. Selain daripada menawarkan pendapat yang tiada hadnya, ciri "tanpa pemisahan" Cosway dapat mempastikan bahawa pendapatan yang anda terima hari ini bertahan hingga ke masa hadapan. Ia bertahan begitu lama sehinggakan ramai daripada ahli yang mempusakakan pendapatan Cosway mereka kepada anak-anak mereka.

Dengan keadaan EKONOMIyang tidak menentu pada masa kini , HANYAseperkara sahaja yang PASTI Semua orang ingin berjimat dan mendapatkan TAMBAHAN RM(tanpa mengorbankan apa-apa yang mereka miliki)

Seperti mana yang anda semua ketahui,PELUANG SUDAH PUN ADA ..cuma tunggu masa utk memulakan langkah bijak!

* Mesej ini telah disunting oleh LeiLa04 pada 07hb Disember 2004, 6:24:41 ptg

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
11. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 00:09:05 pagi    [Edit]
MINYAK IKAN LAUTAN DALAM UNTUK KESIHATAN JANTUNG, BADAN & MINDA

Minyak ikan Omega-3 dari perairan dalam yang telah dipekatkan, dengan kandungan EPA dan DHA yang tinggi. Setiap kapsul 1,000mg yang telah disahkan halal membekalkan 500mg Omega-3, 300mg EPA dan 200mg DHA. Melalui proses penyulingan molekul. Disahkan bebas daripada logam berat, racun serangga, racun rumpai dan kontaminan lain.

Beribu-ribu kajian dan ujian klinikal telah mengesahkan manfaat kesihatan Omega-3 yang meluas, termasuklah pencegahan dan rawatan penyakit kardiovaskular, masalah daya ingatan, sakit-sakit sendi dan beberapa jenis kanser yang tertentu.

Badan kita terdiri daripada bertrilion (beratus juta) sel yang berfungsi tidak terhenti-henti dari pagi hingga malam untuk membolehkan badan kita melakukan pelbagai tugasan harian. Omega-3 seperti EPA (asid eikosapentanoik) dan DHA ( asid dokosaheksanoik) mempengaruhi kesihatan kita pada tahap sel yang paling asas ini. Kekurangan Omega-3 boleh mengganggu ketelapan membrane sel, menyebabkan pengangkutan oksigen dan nutrient ke dalam sel yang tidak sempurna serta penyingkiran toksin dari sel terjejas. Jika dibiarkan ia berterusan, ia boleh mengakibatkan kemerosotan sel dan menimbulkan pelbagai masalah kesihatan.

Omega-3 juga penting untuk penghasilan prostaglandin, leukotrien dan lipoksin yang penting dalam pengawalaturan semua fungsi biologi dalam badan, termasuk sistem kardiovaskular, imun, otak dan saraf.

MASALAH KESIHATAN YANG DIKAITKAN DENGAN KEKURANGAN OMEGA-3



* Masalah penglihatan, termasuklah mata kering, sensitif dan lemah daya ingatan.
* Penyakit jantung, termasuk kolestrol darah tinggi, tekanan darah tinggi, strok dan serangan jantung.
* Sakit-sakit sendi dan sengal-sengal otot, seperti arthritis.
* Lemah daya ingatan dan daya tumpuan.
* Mudah meradang, kemurungan dan perasaan berubah-ubah.
* Lemah daya pembelajaran, termasuk disleksia dan ADHD (penyakit hyperaktif dan kurang daya tumpuan).
* Kulit, rambut dan kuku kering, termasuk tekstur “kulit ayam” pada bahagian belakang lengan, tumit atau hujung jari merekah, psoriasis, eczema, kuku rapuh atau lembut dan lemah.
* Tahap tenaga rendah, sering keletihan, kekurangan stamina.
* Penyembuhan luka yang lambat.
* Sering dijangkiti penyakit.
* Beberapa jenis kanser, termasuk kanser prostate.


MENGAPA KITA MEMERLUKAN SUPLEMEN OMEGA-3?


Ikan merupakan sumber Omega-3 yang membekalkan EPA dan DHA dalam bentuk sedia guna oleh badan kita. Namun begitu, kandungan Omega-3 dalam ikan tempatan kita – termasuklah ikan yang biasa seperti ikan bawal, kembung, tongkol, siakap, tilapia dan patin – adalah amat rendah. Sebaliknya, kandungan Omega-3 yang lebih tinggi boleh didapati dalam ikan import di perairan dalam yang sejuk, seperti ikan salmon, sprat, herring dan tuna. Walau bagaimanapun, peningkatan tahap logam berat, merkuri, dioksin, PCB dan kontiminan lain dalam ikan-ikan tersebut adalah amat membimbangkan, memandangkan bahan-bahan pencemar tersebut adalah toksik kepada badan dan boleh mengganggu sistem saraf. Pengambilan suplemen Omega-3 dari sumber yang selamat dan boleh dipercayai, yang mana telah ditapiskan dengan menggunakan proses penyulingan molekul (molecular distillation) dapat mengurangkan risiko keracunan, disamping memastikan kuantiti Omega-3 yang mencukupi.


BUKAN SEMUA MINYAK IKAN ADALAH SAMA


Bukan semua minyak ikan membekalkan kepekatan Omega-3 yang sama. Minyak ikan yang “lebih murah” biasanya mempunyai kandungan Omega-3 yang lebih rendah. Jika anda ingin mengurangkan pengambilan kalori, suplemen minyak ikan yang dipekatkan dan membekalkan sekurang-kurangnya 500mg Omega-3 dengan 300mg EPA dan 200 mg DHA dalam setiap kapsul 1,000mg adalah pilihan anda yang terbaik. Juga, Omega-3 yang telah melalui proses penyulingan molekul serta bebas daripada logam berat, racun serangga , racun rumpai dan kontiminan lain adalah pilihan yang lebih selamat berbanding dengan minyak ikan lebih murah yang tidak melalui proses penyulingan molekul.


MANFAAT OMEGA-3


Meningkatkan Kesihatan Kardiovaskular



Omega-3 menurunkan tahap kolestrol LDL “memudaratkan” dan trigliserida, iaitu lemak dalam darah, di samping meningkatkan tahap kolestrol HDL “baik”. Ia juga menggalakkan salur-salur darah yang lebih licin, sihat dan elastik, mengurangkan pembentukan plak kolestrol dalam arteri-arteri serta membantu mencegah pembentukan darah beku yang menyumbat salur darah. Ini dapat mengurangkan risiko serangan sakit jantung atau angina ahmar.


Melegakan Sakit-sakit Sendi



Tindakan-tindakan anti-radang Omega-3 membantu mengurangkan kesakitan dan bengkak, serta melegakan ketidakselesaan pada sendi pesakit arthritis. Ujian klinikal melaporkan pengurangan masalah kekakuan pada sebelah pagi, sendi yang lemah dan bengkak serta rasa penat.


Meningkatkan Daya Tumpuan & Mengurangkan Tekanan


DHA yang merupakan komponen penting dalam membrane sel otak adalah penting untuk kesihatan otak. Ia memudahkan penghantaran utusan kimia antara sel-sel otak untuk komunikasi yang sempurna. Pengambilan Omega-3 yang kerap bukan sekadar dapat meningkatkan keupayaan pembelajaran, daya ingatan dan daya tumpuan, malahan ia juga dapat mengurangkan tekanan serta meningkatkan “mood”.

Meringankan Sakit Kepala


Kajian klinikal telah menunjukkan bahawa Omega-3 dapat membantu mengawal penghasilan prostaglandin “memudaratkan” yang menyebabkan kesakitan dan inflamasi. Ia juga melancarkan peredaran darah ke otak dengan mengurangkan kelekitan darah. Dengan itu, kekerapan, keterukan dan tempoh kesakitan migraine dapat dikurangkan. Omega-3 adalah disyorkan oleh Pertubuhan Sakit Kepala Nasional Amerika (American National Headache Foundation).

Menggalakkan Kulit Yang Sihat Dan Muda

Omega-3 adalah penting untuk mengekalkan kelembutan dan keayuan kulit. Ia menyuburkan kulit dengan sewajarnya dan membantu menyingkirkan bahan buangan dengan mengukuhkan lapisan membran yang mengelilingi setiap sel. Di samping itu, ia juga menggalakkan penghasilan kolagen dan elastin yang lebih kuat dalam dermis untuk membantu mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan kulit melendut. Kekurangan Omega-3 biasanya dikaitkan dengan masalah kulit kering dan kesat, tompokan kulit yang tebal, tumit merekah, eczema, psoriasis, jerawat, bintik hitam dan bintik putih dalam liang roma.



Supa EPA
Normal - 45.00
Offer - 32.00
Diff - 13.00

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 08hb Disember 2004, 00:09:48 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
12. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 00:12:38 pagi    [Edit]
Program Kesihatan & Kecantikan 1

EPO 1000mg - 4 unit
Normal Price - RM 192.00
Harga SOS - RM 85.00


Program Kesihatan & Kecantikan II

Supa EPA- 4 unit
Normal Price - RM 180.00
Harga SOS - RM 85.00

Program Kesihatan & kecantikan III

EPO 1000mg (2 unit)
Supa EPA (2 unit)
Normal Price - RM186.00
Harga SOS - 85.00


Diskaun hingga 56%


Normal Price

EPO 1000mg - RM 48.00
Supa EPA - RM 45.00


Memang murah sangat tu....jom le kita rembat bagi sesiapa yg mempunyai voucher SOS tu...bravooooooooooo!!

Kalau tak ada...tapi berhajat...calling2 le mama ek!!
Malu?


Gandingan MANTAP!!

INFO PASAL EPO..tak sempat nak taip dlm bahasa melayu..
http://cosway.com.my/product/health/Nn_epo.htm

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 08hb Disember 2004, 00:18:01 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
13. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 00:25:29 pagi    [Edit]
TAWARAN PADA SESIAPA SUKA TENGOK CD...PEREMPUAN AJE

CD penerangan lengkap tentang Bust Serum.

Terhad kepada 20 orang sahaja!!
Sapa berhajat sila email alamat dan dgn tajuk :CD BUST SERUM


--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
14. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 00:30:46 pagi    [Edit]
Tengah berhajat nak dapatkan FREE benda kat bawah ni...
tengok orang buat demo produk yg sejenis dgn ni kat supermarket...kan main lagi senang dia masak..
zap..zap..zap.......siap dan makan!!





Takada Induction Cooker with Stainless Steel Pot

Uses induction-heating technology, energy is transferred directly into any magnetic cookware efficiently such as steel, iron or any magnetic material. No gas or fire required!

Takada induction cooker heats up efficiently, boils water almost instantly. Has unique safety features where it will shut off automatically if it boils dry, or when pot is removed. Ideal for steamboat, quick stir-frying and reheating.



Cooks faster - heats up faster



Safer - no flames or gas used. Cook top is cool to the touch



Cleaner - no greasy stains or rusty tops. Just wipe cooker top with a damp cloth



Cheaper - heats up fast with 90% of the energy transferred directly into the cooking pot
Shuts off immediately when pot is removed



Cooks evenly - allows even heat distribution



Portable, space saving, easy to use - Light-weight & flat, with temperature and time control

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

udasri
Ahli Produktif
15. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 09:46:35 pagi    [Edit]
Mamamontok..tak nak tolong jawab ke soklan Uda?

--------------
..belum ada satu hari pun berlalu tanpa aku mengingatimu.

219.93.8.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
16. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 10:03:42 pagi    [Edit]
udasri

tak perasan lee.........terbabas biji mata ni.


quote:
Ma..

Ni nak tanya soklan bodo. Memang Uda nak tanya lama dah tapi segan. NasionCall Prepaid IDD/STD card tu guna camne? Boleh guna untuk handphone ke?



Mama ni sebenar nya...part2 gini kurang minat .Tapi memang digunakan utk penjimatan . Tu pasal orang indonesia byk beli kad ni ...sbb depa nak call awek mereka yg tinggal kat sana.
Pernah dengar satu stokist leh jual ratus2 prepaid IDD/STD card tu.

Nak baca citer lanjut....klik kat sini ek!!
Baca dan baca.........jangan tak baca!!

http://www.nasioncom.com.my/




Cuba baca kat sini pasal nasioncom ni dgn cosway.
http://www.nasioncom.com.my/press/beritaharian_2004-04-28.htm

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 08hb Disember 2004, 10:31:46 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

udasri
Ahli Produktif
17. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 10:15:08 pagi    [Edit]
Indon????
Maknenya cuma boleh guna untuk talipon umah ek?
Uda geram ngan kupon yang diofferkan tu. Tu yang berminat nak tau. .

--------------
..belum ada satu hari pun berlalu tanpa aku mengingatimu.

219.93.8.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
18. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 10:17:52 pagi    [Edit]
hp pun boleh..tapi utk jauh2 dapat untung lebih..

mama part2 cam ni...tak minat sbb tak tau nak telefon sapa kat indonesia or bangladesh

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

udasri
Ahli Produktif
19. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 10:33:40 pagi    [Edit]
ada keje nak buat ni. lapang nanti nak call kat pusat service tu. ada nombor dia kat laman web yg mama beri tadi. tq ma...

--------------
..belum ada satu hari pun berlalu tanpa aku mengingatimu.

219.93.8.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
20. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 10:38:13 pagi    [Edit]
udasri

wokey..........senang2 call aje...tanya aje kat no tu.
tapi memang menguntungkan!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
21. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 11:11:42 pagi    [Edit]
Tip utk mereka yg sedang berdiet



Mildura Brown Rice Powder

Serbuk Beras Perang Mildura adalah makanan kesihatan yg berkhasiat tinggi dan mencergaskan.Di perbuat daripada 100% beras perang asli. Ia kaya dengan serabut dan jiga rangkaian vitamin serta zat galian yg tinggi. Sesuai utk peringkat umur. Boleh di bancuh terus, dgn bubur ataupun dengan minuman lain.

BERSERAT TINGGI!!!!!!

Mama selalu minum...campur dgn protein!!
Mengenyangkan.......cuma kekadang tekak tu gatai nak melantak benda lain!!

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 08hb Disember 2004, 11:12:34 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

arenum
Ahli Aktif
22. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 12:11:17 tghari    [Edit]
uda,

kad nasioncall tu mmg jimat.....lagi2 kalo call dr tepon umah ke tepon umah lain (line telekom)...10 sen je....kalo dr tepon umah ke hp 22 sen...

tapi kalo call dari hp tak sure lah cemana.....mungkin caj kad tu still murah ..tapi prepaid kita tu tentu dia caj jugak...rasa mcm tak brp save.....rasa nye lah...
tak penah try lagik call dr hp....

210.187.228.:-)

Nur_Putri
Ahli Produktif
23. Dihantar pada 08hb Disember 2004, 1:54:32 tghari    [Edit]

Teringin nak pakai L'élan Vital Eau Miracle
Ada sesiapa pernah pakai tak? Utk apa? Camner pakai? Bagus tak?

* Mesej ini telah disunting oleh Nur_Putri pada 08hb Disember 2004, 1:55:11 tghari

--------------
eCosway / Amway / iGg Plus ? PM / YM / email / call: 012-6738429

219.93.184.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
24. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 00:18:42 pagi    [Edit]
pernah di bincangkan pasal benda ijau tu...

di sebabkan faktor dan ngantuk............suk2 laa citer ek.

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.180.:-)

Qiena
Ahli Aktif
25. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 08:18:01 pagi    [Edit]
mama... mangun lah.. tu la. tdo lewat2 sgt..
na pun teringin nk tahu pasal Eau Miracle tu..

--------------
Tuhanku, aku tidak layak masuk syurgaMu, tetapi aku tidak pula sanggup menanggung siksa nerakaMu..

61.6.163.:-)

Nur_Putri
Ahli Produktif
26. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 08:30:31 pagi    [Edit]
mama
lar... tak bangun2 lagi ke mama? nah kiss utk mama, bagi segar sikit mata tu!

--------------
eCosway / Amway / iGg Plus ? PM / YM / email / call: 012-6738429

219.93.184.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
27. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 08:40:05 pagi    [Edit]
Qiena & NP

Malam tadi tidur lewat......lepas online tgk astro plak..kekadang astro tu tgk mama...salah satu lee!


Tapi...sbb makan macam2 produk cosway terutama lepas buat detox program...
memang jadi spesies walaupun tidur lewat tetap bangun cepat. Itu yg best nya.. Kekadang tu kalau musin cuti sekolah dan jatuh plak cuti dari solat subuh...tingin le nak belayar sampai kul 7 pagi....malang sekali tak boleh..otometik mesti tersedar jugak dlm pukul 5.45pagi..Padahal tak kunci jam loceng tu.

pasal benda ijau tu..nanti mama korek2 dari posting yg lepas..ada yg share pengalaman mereka setelah menggunakan L'élan Vital Eau Miracle

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

Qiena
Ahli Aktif
28. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 08:46:21 pagi    [Edit]
huh....!! teruk la na nanT...
na biase bangun kul 6.30..
kalo terbangun awal, confirm
pejamkan jugak mate tu suruh
tdo balik...

--------------
Tuhanku, aku tidak layak masuk syurgaMu, tetapi aku tidak pula sanggup menanggung siksa nerakaMu..

61.6.163.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
29. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 08:49:20 pagi    [Edit]
Qiena

kalau dah tersedar..........tak mau tido lagi dah.
penat pujuk mata suruh tidur...siap mama nyanyikan utk diri sendiri suruh
tido...tak mau gak.Baik bangun pi basuh kain.....

alkisah nya selepas buat detox...dan macam2 da....sekarang ni tgh tumpukan makan program anti aging.......
nak mudo dan sihat sentiasooooooooooooooo!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

Qiena
Ahli Aktif
30. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 09:03:51 pagi    [Edit]
x perasan la.. mama dah dapat title baru..
ahli produktif lagi... ade classs gitu...


off topik : camne nak bold kan perkataan..?
tak penah menjadi la.

* Mesej ini telah disunting oleh Qiena pada 09hb Disember 2004, 09:06:11 pagi

--------------
Tuhanku, aku tidak layak masuk syurgaMu, tetapi aku tidak pula sanggup menanggung siksa nerakaMu..

61.6.163.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
31. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 09:25:07 pagi    [Edit]
Qiena

Kat kiri tu kan ada kotak tulis B .Tekan2 le kat situ...


Ahli Produktif?Sebab time na tidur..mama lepak kat MDC kot...kot lee!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
32. Dihantar pada 09hb Disember 2004, 10:53:15 mlm    [Edit]
MAJU KE DALAM PUSAT MEMBELI BELAH

Dalam jangka masa yang singkat yang tidak sampai pun setahun, dengan berbesar hati kami mengumumkan bahawa kami telah menubuhkan lima belas (15) Pusat Stokist di pusat membeli – belah di seluruh negara manakala 5 lagi masih dalam proses.Biar hujan atau panas, anda masih dapat membeli belah dengan selesa di pusat-pusat ini.

Senarai pusat stokist di pusat membeli belah:-

1. Time Square – Kuala Lumpur
2. Sungai Mas – Jalan Ipoh,Kuala Lumpur
3. Tesco Stores –Mutiara Damansara
4. Tesco Stores – Puchong
5. Tesco Stores – Melaka
6. Tesco Stores – Penang
7. Berjaya Mega Mall – Kuantan , Pahang
8. The Mines Shopping Fair – Seri Kembangan ,Kuala Lumpur
9. Pelangi Leisure Mall – Johor Bahru
10. The Sunmit – Batu Pahat,Johor
11. Limbang Plaza – Limbang , Sarawak
12. Wisma San Yan – Sibu ,Sarawak
13. Crystal Cineplex – Kucing ,Sarawak
14. Pengkalan Emas Mall – Ipoh, Perak
15. Komplex Bukit Jambul – Penang




PUSAT STOKIS DALAM PROSES

1. Amcorp Mall (Pusat Penebusan) – Petaling Jaya
2. Tesco Store – Klang, Selangor
3. Kuantan Parade – Kuantan ,Pahang
4. Alor Star Mall – Alor Star , Kedah
5. Selayang Mall – Selayang, Selangor




Sekadar berkongsi info............jom laaaaaaaaaah!!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

60.48.39.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
33. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 08:05:55 pagi    [Edit]
Jom kongsi info..

Sari Jus Lemon Bermadu

Di perbuat daripada lemon terpilih dan di campur dengan madu Australia, gula dan likuorice.

Jus lemon bermadu Nutrijuice sebagai minuman penghilang dahaga yang menenangkan dan di perkaya dgn Vitamin C.Minuman yg berkhasiat tinggi bagi yg muda dan bagi yg tua utk membantu:-

- mengawal dan menurunkan panas badan
- menambah selera makan
- memperbaiki system perhadaman
- melegakan sakit tekak
NutriJuice Honey Lemon 650ml

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

219.95.38.:-)

Nur_Putri
Ahli Produktif
34. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 08:33:49 pagi    [Edit]
mama
quote:
pasal benda ijau tu..nanti mama korek2 dari posting yg lepas..ada yg share pengalaman mereka setelah menggunakan L'élan Vital Eau Miracle

err mama, jgn lar marah mama, np nak tau sesangat pasal produk ni, coz np ingat nak lar try!

--------------
eCosway / Amway / iGg Plus ? PM / YM / email / call: 012-6738429

219.93.184.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
35. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 08:39:07 pagi    [Edit]
NP

Oleh kerana carian enjin kat versi lama dah tak berfungsi...tu yg terkebil2 biji mata mencari...dah jumpa tapi ilang plak dia..

Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

Jumpa pun.....tempek kat sini aje ek..menjimatkan ruang!!

Ni testimoni depa yg dok pakai :-

quote:
Tompok pakai dah dekat sebulan.. Yg tompok notice muka tompok dah cerah sket.. kulit pun tak kusam cam dulu.. nampak ayu gitu-gitu.. pore tu mengecil.. halus le kulit sket.. pakai siang sekali dan malam sekali. belum pun sampai setengah botol.. rasa mahu tahan 2 atau 3 bulan lagi nie


quote:
ipin.Ahli Baru Dihantar pada 20hb Jul 2004 2.57:28 ptg

tumpang lalu...
cipin sbenarnya dari bulan lepas dok nak cakap pasal miracle water tak sempat sempat...

ceritanya begini...masa cipin beli dulu memang cipin tak guna apa apa pencuci muka..cozmuka alhamdulilah ok n tahap kemalasan nak pakai pun tinggi... tapi bila dah insaf nak paki lah cuci cuci ni... beli pakai sminggu...hubby cipin belikan set clinique... so cipin sayang tak tau nak buat pa ngan miracle water ni cipin pakai kat tangan...

sbb tangan kita ni kekadang nampak macam berkedutkannnn... pas tu kesimpulan cerita setelah 3/4 botol digunakan.. ada orang tegur tanya cipin pakai apa kat tangan...

kelakar pulak kan..sebab org selalu tanya muka ni dia pegi tanya tangan.. dia ingat cipin pakai yang slalu kluar iklan tu..."adakah tangan anda kelihatan lebih tua dari usia???' macam tulah bunyik nya... losyen apa cipin pun tak tau... tapi memang itulah yang cipin pakai

rasanya dalam 2 bulan stengah dah kot...mujarab....cuba jangan tak cuba...


quote:
Noris dah pakai dekat 2 bulan, so far mmg bagus la, bau dia sedapa, sejuk jer pas pakai rasa segar yg bestnya sbb dia menjadikan produk yg kita pakai lebih produktif, kira pemangkin la ni..cuba la tak rugi pun sbb setakat yg kita pakai tak pulak naiki jerawat ker apa ker...ia turut membantu melicinkan dan menghaluskan kulit.
Noris pakai camne tau, noris pakai produk nu skin, lepas toner letak bende ni..noris titik jer 1-2 titik kat tapak tgn pastu tepuk2 kat muka, lagi jimat dr tuang kat kapas..cuba la...nak tgk hasil nya...hah tanya lene tu..ehehehehee


Ada lagi..tapi mama tak jumpa lagi daaaaaaa.....

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 10hb Disember 2004, 08:44:00 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

219.95.38.:-)

sitipah
Ahli Baru
36. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 11:46:04 pagi    [Edit]
mamaboomboom,
tipah berminat la offer kat atas tu esp. Lelan Vital Bust Serum tu : 2 for RM98.00
kalu bukan ahli leh dapat ker rege tu ek??

218.208.193.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
37. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 11:48:30 pagi    [Edit]
sitipah

Boleh...........................contact mama ok!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

219.95.38.:-)

Nur_Putri
Ahli Produktif
38. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 12:33:07 tghari    [Edit]
mama
terima kasih, lagi satu nak tanya ni, pakai dia camner ye? Dia ni, pencuci ke, penyegar ke, apa ke?

--------------
eCosway / Amway / iGg Plus ? PM / YM / email / call: 012-6738429

219.93.184.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
39. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 2:41:42 ptg    [Edit]
NP

quote:
mama
terima kasih, lagi satu nak tanya ni, pakai dia camner ye? Dia ni, pencuci ke, penyegar ke, apa ke?


Penyegar...lebihkurang cam sepupu sepapat toner laa..
Sebaiknya pakai selepas pakai toner !!

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 11hb Disember 2004, 10:25:05 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

60.48.39.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
40. Dihantar pada 10hb Disember 2004, 3:51:24 ptg    [Edit]


Dish Drops

Dish Drop
Normal Price - RM9 .90
Now - RM6.90
3rd. at RM3.90

Mencuci 4 kali ganda lebih daripada cecair pencuci pinggan biasa!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

60.48.39.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
41. Dihantar pada 11hb Disember 2004, 10:20:32 pagi    [Edit]
Nak share lagi....

syok kalau ada benda ni dalam bilik air...




Lavender Relaxing Shower Gel
Lavender oil, also called blue magic because of the plant's brilliant blue blossoms. The fresh and lightly scented oil helps you to slowly unwind after a stressful day by easing away mental fatigue and relaxing tired muscles. Enjoy the feeling of total relaxation and traquillity.

Geranium Sensual Shower Gel
Long revered for its sensuousness, geranium oil entices you to indulge in a long, sensual bath. Languish in the seductive fragrance as it gently caresses your body and spirit, evoking the mood for passion. Experience pure pleasure as it brings you to deeper levels of intimacy.

Tea Rose Balancing Shower Gel
Close your eyes and enjoy the fragrance of this centuries-old blend of essential oils as sit transports you to a traditional English Rose Garden. Sweet and delicate, it soothes the emotions and uplifts the spirit, rendering a sense of lightheartedness and contentment. Feel its soft comforting touch as it envelopes you like a warm blanket.

Bergamot Refreshing Shower Gel
The citrussy and energising scent of bergamot oil will awaken and freshen the body, mind and spirit. Delight in this spontaneous blend with a 'twist' to revitalise your senses as you step out to face a brand new day.

Rosemary Inspiring Shower Gel
The exhilarating properties of rosemary oil are perfect to stimulate mental awareness, enhance concentration and provide clarity of mind. Be inspired and confident as you stay alert and focused on tasks at hand.


3-pc Loofah Bath Set

Yang nak slimkan badan.......dan sentiasa hangat aje!



Yang ni pun best gak.....



Extra scrubs for so-soft, so-smooth skin!
Bioglo Shower Scrubs are exciting new formulations with:
abundance of exfoliating scrubs luxurious, ultra-rich foaming rich content of skin-beneficial ingredients exhilarating scents that last and last
for that sensational showering experience and akin that feels and looks simply great!

Tones & Firms 250g Code: 98951
Packed with marine coral granules, this shower scrub provides effective exfoliation to leave skin irresistibly softer and smoother to the touch. The unique synergy of minerals in Sepitonic® actively energises and revitalises dull, tired skin to a healthy, radiant glow as seawater and algae extract stimulate circulation, resulting in well-toned, supple and firm skin.


Nourishes & Softens 250g Code: 98952
The generous content of soft jojoba beads soaked in a rich, foaming formula provides luxurious scrubbing for wonderfully smooth skin. Moisturising yoghurt tenderly softens for skin that's delightfully soft and supple to the touch as the wholesome goodness of royal jelly, honey and propolis richly nourish ski to a healthy, youthful glow.


Yang suka kambing......yg ni sesuai!!


Moisture-Rich Cream Bath

An extremely nourishing and 100% soap-free formula for a luxurious shower or bath experience.

• Drenches skin with moisture and all the nourishing goodness of goats milk, bringing lasting improvement to skin's texture.
• Skin feels noticeably softer and smoother after every shower, without the tight 'after-bath' feel.




Banyak dan banyak lagi.........

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 11hb Disember 2004, 10:38:56 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.26.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
42. Dihantar pada 11hb Disember 2004, 11:09:54 pagi    [Edit]
mama
quote:
PUSAT STOKIS DALAM PROSES

1. Amcorp Mall (Pusat Penebusan) – Petaling Jaya
2. Tesco Store – Klang, Selangor
3. Kuantan Parade – Kuantan ,Pahang
4. Alor Star Mall – Alor Star , Kedah
5. Selayang Mall – Selayang, Selangor


bagus le..dekat skit..Amcorp Mall.baguus sekali....

senang le kali ni....

bz le tak sempat nak tumpang sekaki........

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
43. Dihantar pada 11hb Disember 2004, 4:00:51 ptg    [Edit]
Mengelakkan dan melegakan sembelit

Minuman tinggi serat berperisa oren utk melegakan sembelit serta
meningkatkan kesihatan kolon.

Membantu melembutkan najis utk mengurankan kesakitan yg di sebabkan buasir

Sesuai untuk warga tua atau ibu mengandung.

Mengelakkan terlebih makan untuk membantu mengurangkan berat badan dan merendahkan paras kolestrol



Fibre Plus - 120g

Normal - RM 13.50
Offer December - RM 10.90
2nd at RM 7.90

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.220.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
44. Dihantar pada 12hb Disember 2004, 4:56:48 ptg    [Edit]
Nak share info:-

quote:
ni ada sedikit maklumat utk sesiapa yang nak beli hexagon secara installment.

Purchasing Hexagon Water System by Installment.

Please be informed that with immediate effect, members are allowed to buy only 1 unit of Hexagon Water System by installment once.

Please note that: -

* Credit card used for installment MUST be from the same member and not from other cardholder.

* The credit card with validity NOT less than 10 months from the date of transaction.



--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.217.:-)

myfzbiz
Ahli Aktif
45. Dihantar pada 12hb Disember 2004, 5:49:10 ptg    [Edit]
Seminggu tak dapat online , myfzbiz pi kursus, ni baru selesai


SISTEM PENGHALUSAN KULIT
Harga Biasa RM 325.00
Harga SOS RM 162.50
Jimat RM 162.50




Wajah yang licin dan halus

Masalah liang roma terbuka memang ketara pada semua jenis kulit, walaupun pada kulit yang kelihatan sihat dan normal. Berita baik ialah terdapat produk yang mampu menghaluskan saiz liang roma untuk wajah yang lebih licin dan halus.


Maklumat lanjut sila ke http://geocities.com/myfzbiz/

myfzbiz
S395910
myfzbiz@yahoo.com
SMS/CALL: 012-3881504

* Mesej ini telah disunting oleh myfzbiz pada 12hb Disember 2004, 5:49:45 ptg

--------------
www.hubb.myfzbiz.com

161.142.83.:-)

hazdi
Ahli Produktif
46. Dihantar pada 13hb Disember 2004, 08:40:08 pagi    [Edit]
,


Saya nak tanya skit pasal deodorant cosway ni...
Saya dah guna 2 jenis deodorant iaitu Romance & Bioglo Pure White
Sebelum cosway saya gunakan jenama Avon.

Masalahnya lepas guna produk cosway nih keharuman dan kesegarannya tidak kekal lama iaitu 5-6 jam shj berbanding guna jenama avon di mana kekal keharumannya sehingga lewat petang. Mmg rasa n nampak ketara sangat.
Walhal saya bekerja dalam pejabat berhawa dingin.
Semasa menggunakan jenama Avon, hingga ptg member akan tanya wangilah u nih..pakai perfume apa? sedangkan saya mmg jenis tak reti pakai perfume cuma deodorant ajer.

So wahai ahli cosway yg perihatin bantulah saya.

--------------
Diapers => MAMAN, USA, MAMY POKO, HUGGIES....019-2607811

61.6.163.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
47. Dihantar pada 13hb Disember 2004, 08:44:39 pagi    [Edit]
pada mama...kalau tak sesuai yg tu ..try yang lain.
itu aje jln penyelesaian nya.

Lagi satu..kita guna barang yg kita suka dan suka dan jangan lah cari barang yg dah kat tempat lain tu serasi sangat dgn kita.

Cari benda lain...dalam part2 tahan lama dan tak tahan lama..bukan bidang kuasa kita.

Cuma bersama Cosway...byk pilihan !!

Jadi lah PROSUMER....tol nak naik! tol nak naik!tol nak naik!!

Pilihan anda...kerana ia memb a b i tkan wang anda!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.220.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
48. Dihantar pada 13hb Disember 2004, 08:45:58 pagi    [Edit]
apasal kena " sensored"......lucahkah apa yg mama taip tu??

rasa dak aih!!!

nak test jap...memb a b i t

sensored gak....kelakar le plak..!!

sat mama taip pesen lain....m e m b a b i t k a n

yag sensored tu...adalah m e m b a b i t k an!!

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 13hb Disember 2004, 08:50:42 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.220.:-)

Farzana
Ahli Setia
49. Dihantar pada 13hb Disember 2004, 09:50:10 pagi    [Edit]
mama

nak tanye pasal produk cosway chitosan plus c...........ade tak sesiapa pernah makan nie dan ade kesan tak untuk kurus...............pas tu lama tak kesannye.....kite baru cubalah..........tak tau berkesan ke tidak..............tolong kite yek...........

202.95.80.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
50. Dihantar pada 13hb Disember 2004, 10:03:42 pagi    [Edit]
mama

apa le pulak tuh!!!..siap ada tapisan lagi... .lain kali type baik2...

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

Cetak Ruangan Ini | Balas Mesej | Hantar Topik Baru Muka 1 | Muka 2

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim
Hakcipta Terpelihara © Melayu.com 1998 - 2005