Sembang² Sembang²
PENGUMUMAN : sila klik disini Laman Utama Login
Syarat Penggunaan | Enjin Carian | Soalan Lazim | Arkib 1hb Muharram 1436 @ 25hb Oktober 2014, 02:47:20 pagi
  Salam sejahtera
Melayu.com   »   Sembang²   »   Sembang Produk Kecantikan & Kesihatan  
(Pengendali : eyzlyn)  

Cetak Ruangan Ini | Balas Mesej | Hantar Topik Baru Muka 1 | Muka 2
Dihantar oleh PYTO FIBER : Ucapkan Selamat Tinggal kpd LEMAK dan TOKSIN- goodbye perut buncit!!
mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
1. Dihantar pada 23hb September 2005, 3:06:51 ptg    [Edit]




http://pytofiber.blogdrive.com

INFO TENTANG PYTO FIBER

SERAT YG TINGGI
- PHHP PYTO FIBER mengandungi serat yg tinggi spt Rosselle, Oat, Hawthorn Berry, Psyllium Husk dan lain2 yg membantu memenuhi keperluan serat tumbuhan seharian

RASA MENGAGUMKAN
- Ia dijadiakan dari kandungan tumbuhan Phyto dan buah2an. Rasanya lazat direka khusus utk kegemaran ramai

BEREHAT TANPA BEBANAN
- Ianya membantu proses pembuangan koprostasis yg terperangkap did lm tubuh dan melarutkan lemak yg berlebihan. Ia menghasilkan keselesaan yg tidak dijangka dan juga perasaan yg tenang

KELANGSINGAN
- satu tanda bahaya kpd obesiti yg melampau
- setiap manusia lbh suka mempunyai badan sihat dr segi fizikal, tidak berlemak dan bentuk tubuh yg langsing.
- Daging yg berlebihan adalah satu halangan utk perjalanan kearah kecantikan yg sempurna. Ia juga menimbulkan masalah kesihatan yg rumit

PEMBERSIHAN USUS DALAMAN
Masalah usus dalaman adalah disebabkan oleh:
- Dan kekurangan pengambilan makanan yg mengandungi:
- serat yg tinggi spt buah2an, sayuran, kekacang dan lain2

- Pengambilan makanan berlebihan yg mengandungi:
- protein yg bertahap tinggi, daging sprt daging lembu, kambing/ bebiri dan lain2
- kalori yg bertahap tingi spt makanan yg bergoreng, makanan yg berlemak binatang
- makanan yg telah disiapkan spt makanan segera, minuman berkaobonat, kek, makanan dlm tin dan lain2.

- Hasilnya:
1. Fungsi penghadaman yg tidak memuaskan
2. Usus tempat pembiakan bacteria yg merbahaya
3. kemunculan penyakit baru

HARGA SEKOTAK - RM 85.00 ( 15 PEKET) ~~~ Percuma Shaker!!

Belian 3 kotak - RM 204 - KEAHLIAN PERCUMA!!

PEK PERCUBAAN - RM 20 - 3 Peket (Shaker Percuma)

Kos penghantaran PERCUMA keseluruh Malaysia....

Hubungi - 013-3546429/03-42806428



* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 30hb September 2005, 07:56:25 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
2. Dihantar pada 23hb September 2005, 3:09:19 ptg    [Edit]
Jangan fikir Pytofiber ni hanya utk nak slim aje.....
banyak khasiat nya!!


PHYTO FIBER dirumus khas untuk :-

* menanggalkan najis terlonggok
* mengatasi masalah sembelit
* memperbaiki sistem penghadaman
* merendahkan kolestrol buruk darah
* menstabilkan glukos darah
* mengawal perasaan ingin makan
* mengurangkan berat badan
* meramping dan melangsingkan badan
* memperbaiki corak tidur
* memperbaiki keadaan kulit
* menyingkirkan toksin terkumpul dalam badan
* memperbaiki daya pemikiran dan tumpuan
* memperbaiki sistem imunisasi
* mencegah kanser
* mencegah masalah kesihatan kronik
* melegakan kesakitan badan
* memperkukuhkan organ dan awet muda
* mengekalkan kesegaran dan sentiasa bertenaga

Cara pengambilan :

Untuk penjagaan kesihatan :-
1 peket ~ sebelum makan tengahari atau sebelum tidur.

Untuk Kesan Langsing:-
___________________

1 peket ~ sebelum makan tengahari
1 peket ~ sebelum makan malam

Cara hidangan :-
______________

Tuang satu pek Phyto Fiber ke dalam Shaker ~ 200-300ml air sejuk. Bancuh dan minum dengan segera.

Boleh juga di campurkan dgn jus buah2an.

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
3. Dihantar pada 23hb September 2005, 3:14:21 ptg    [Edit]
TESTIMONI PENGGUNA PYTOFIBER


TESTIMONI 1.

Saya telah lama menghadapi masalah sembelit di mana saya hanya membuat air sekali dalam 2-3 hari. Oleh itu perut saya kelihatan sedikit buncit. Penampilan say tidak menarik. Selepas 8 jam saya mengambil Phyto Fiber, saya berasa tidak selesa perut dan terus melulu ke tandas. Saya amat berpuashati kerana dapat membuang air besar dalam jangkamasa yang begitu pendek tanpa menyakitkan walaupun najisnya agak keras. Dengan keyakinan ini saya telah menggunakan PF dua kali sehari dan selepas itu buhan sahaja masalah sembelit saya dapat diatasi tetapi berat badan saya juga telah turun 2kg dalam sebulan. Ia adalah di luar jangkaan kerana saya tidak mengharapkan untuk menurunkan berat badan. Selain itu saya juga kurang merasa lapar dan letih.

TESTIMONI 2

Pengalaman peribadi menggunakan phytofiber : lepas bersalin kali kedua hari tu, saya berdepan dengan masalah 'sembelit' kiranya serius tahap maharaja dah la sembelit tu... apa tidaknya, dalam tempoh 30 hari, 3x ajer 'membuang'... dengan sakit, dengan darah-darah.. setiap kali ke 'toilet zone' amik masa 45 minit (paling kejap!)... ramai yang nasihat itu ini... semua saya dah buat, sebut jer la apa : - makan buah banyak2? sudah... - makan sayur 3-4 mangkuk sehari? sudah... - ambil buah atau jus prune? sudah... - ambil pil sembelit dari doktor? pun sudah... last2, sorang doktor sarankan "cari mana2 produk fiber..." terusss teringat phytofiber alhamdulillah... penyeksaan di 'toilet zone' tiada lagiiiii... dah boleh senyum tetiap pagi!


TESTIMONI 3

Sejak kecil lagi saya telah mengalami masalah sembelit dan perut kerap masuk angin. Kadang-kadang hampir seminggu baru saya dapat membuang air besar. Klinik yang berdekatan sudah kenal dengan masalah saya. Kadangkala badan saya rasa begitu lemah dan perut kembung seperti gendang terutama pada hari yang kelima. Setelah saya menggunakan PF yang diberikan oleh rakan karib. Pada permulaan, ia tidak memberi sebarang kesan tetapi apabila dinasihatkan terus menggunakan dan meminum lebih air. Akhirnya saya dapat mengeluarkan najis yang luarbiasa banyaknya dengan warna yang hitam dan busuk. Apa yang lebih gembira ialah berat badan saya kini sudah turun sebanyak 3kg dalam 3 minggu dan perut saya tidak lagi kembung. Kini saya rasa lebih sihat, bertenaga dan ceria


Testimoni 4

Sebelum ini saya mengalami masalah gastrik disebabkan oleh ketidatentuan masa makan kerana terlalu sibuk. Saya menggunakan pelbagai jenis produk yang berasaskan fiber yang ada di pasaran dengan kesan yang amat menyeksakan dimana saya mengalami cirit birit dan sakit perut. Selepas membuang air besar, perut saya menjadi lapardan membuatkan saya tidak yakin dgn produk fiber. Tapi keadaan berubah apabila saya mencuba PF. Kesannya cukup menakjubkan. Saya tidak lagi mengalami masalah cirit birit, sakit perut dan lapar selepas membuang air besar. Masalah gastrik yang saya alami telah beransur pulih dan badan saya semakin sihat sekarang.


Testimoni 5

PERGI TANDAS DENGAN SELESANYA!
Kurang 8 tahun dahulu, saya sudah mengalami masalah sembelit. Saya buang air besar hanya 1 kali dlam 2 hingga 3 hari. Setiap kali, saya terpaksa menggunakan banyak tenaga dan masa dalam tandas. Oleh itu, masalah sembelit ini telah menggangu kehidupan saya.
Saya cuba makan banyak buah2an dan sayur2an untuk melawaskan pembuangan air besar, namun ia tidak berkesan. Kawan saya telah memperkenalkan PHHP Phyto Fiber kepada saya. Selepas mencuba, masalah sembelit telah bertambah baik dan berat badan saya berkurang sebanyak 4kg.
Ribuan terima kasih kepada PHHP Phyto Fiber, kini saya dapat pergi ke tandas dengan selesanya. ~ Sim Mei Cheng, Johor.

Testimoni 6

Saya menghadapi masalah sembelit sejak beberapa tahun yang lalu kerana mengabaikan buah2an dalam amalan pemakanan harian saya. Biasanya orang lain buang air besar setiap hari tetapi saya hanya buang air besar seminggu sekali. Sembelit dan perut kembung membuatkan saya menderita. Saya telah mencuba pelbagai jenis produk sebelum ini tetapi gagal menyelesaikan masalah saya.
Selepas mengetahui PHHP Phyto Fiber boleh mempertingkatkan pergerakan peristaltik usus, sya tidak sabar untuk mencubanya. Seperti yang dijangka, ia terbukti berkesan! Dalam 2 minggu pertama, najis saya berwarna gelap dan bau busuk. walau bagaimana pun, keadaan saya menjadi semakin baik selepas itu.
Terima kasih kepada PHHP Phyto Fiber keran membantu saya menyelesaikan masalah sembelit. ~ Lim Cheong Bing, Pantai Remis.

Testimoni 7 - Guna PEK PERCUBAAN -

Saya adalah salah sorang yg begitu teringin utk menurunkan berat badan. Namun begitu menghadapi masalah sembelit. Setelah mencuba PEK PERCUBAAN, proses pembuangan menjadi lancar..Menakjubkan kerana saya turun 1 kg dlm masa 3 hari.Pernah makan produk diet utk 10 hari tetapi hampa kerana tidak turun langsung .Atas nasihat kawan, saya terus membeli pula PEK PERCUBAAN Pytofiber.




SELEPAS

TESTIMONI :
Kerjaya : Anggota Keselamatan / Asal : JB
Masalah : kegemukan, sembelit, darah tinggi dan migrain.
Produk : PHYTO FIBER / Jangkamasa Guna : 45 hari

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.25.:-)

arniesha
Ahli Setia
4. Dihantar pada 24hb September 2005, 02:39:47 pagi    [Edit]
sesaper area kajang, bangi, serdang, sri kembangan bolehla contact niesha...

Jgn ketinggalan dptkannya sbb harga pun murah dan rasa pun sodappp...eheheh

--------------
trimz & klenz , phyto fiber, kopi spirulina & Double SS - 012-2599304, ym=kzie77

60.50.56.:-)

mie8777
Ahli Aktif
5. Dihantar pada 24hb September 2005, 06:56:51 pagi    [Edit]
Kalau anda tidak mencuba... anda tidak akan tahu.. hanya dengan rm20. Saya akan hantarkan kepada anda pek percubaan ini.



Ada 3 keping semuanya. Anda dikehendaki minum 3 hari berturut-turut. Selepas minum kali pertama... anda boleh syerkan kesannya dengan mie. Untuk pembersihan yang sempurna, anda perlu mengambilnya 15 hari berturut-turut. Ini bermakna anda perlukan lagi 12 paket. Anda perlu beli sekotak. Harga sekotak ialah RM85.

Tapi jika anda rasa sangat selesa dan ingin merasa kehebata PHYTO FIBER ini, anda boleh dapatkannya dengan harga yang menawan.

Semuanya bergantung kepada anda dan mula dengan pek percubaan ini.

Berminat boleh hubungi mie di 0122332845 atau boleh email mie8777@yahoo.com atau mie8777@tm.net.my

Anda tidak akan menyesal. Anda rasai sendiri dan anda akan berpuas hati.

Untuk yang telah menjadi ahli. Jangan buang masa... rebutlah peluang utk menjadi PENGURUS (MANAGER) tahun ini juga... Rasalah bagaimana wang bernilai 4 angka masuk ke dalam akaun kita setiap bulan...

* Mesej ini telah disunting oleh mie8777 pada 26hb September 2005, 04:06:27 pagi

--------------
Advisor Prudential Assurance 0122332845 ~ Hidup Jangan Jadi Mangsa

203.106.172.:-)

mie8777
Ahli Aktif
6. Dihantar pada 25hb September 2005, 11:12:55 pagi    [Edit]
Kepada semua ahli junior, ahli perantaraan, ahli senior, penolong penyelia atau penyelia sendiri... yang susah untuk mendapatkan bekalan... tiada masa ke PUCHONG, anda boleh berhubung terus dengan mie 0122332845 dan penghantaran akan dibuat kepada anda.

Anda jangan risau kerana BV anda tidak akan berkurang. Saya hanya membekalkan bekalan kepada anda. Beli dengan harga ahli.. saya akan submit borang pesanan anda untuk mendapatkan BV anda. Jangan risau.

p/s : berniaga kena jujur dan ikhlas.. saling membantu bagi manafaat bersama... jika tidak jujur.. tiada barakahnya...

--------------
Advisor Prudential Assurance 0122332845 ~ Hidup Jangan Jadi Mangsa

203.106.172.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
7. Dihantar pada 26hb September 2005, 01:30:04 pagi    [Edit]
mie8777

You ni pompuan ke lelaki?

sorry.....mungkin ni soklan paling mengong ...

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
8. Dihantar pada 26hb September 2005, 02:15:22 pagi    [Edit]
quote:
Tapi jika anda rasa sangat selesa dan ingin merasa kehebata PHYTO FIBER ini, anda boleh dapatkannya dengan harga RM4 sekotak.


..betul mie buat ni???.......

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
9. Dihantar pada 26hb September 2005, 02:42:38 pagi    [Edit]
Cuba cerita dgn terang dan jelas .......tanpa berselindung.....
KENAPA harga tu boleh dpt RM 4

Bukan nya apa.......jangan buat pelanggan keliru.....
dan ada plak memandai2 kata..........kita orang ni jual mahal plak!!

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 26hb September 2005, 02:46:57 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

spice07
Ahli Setia
10. Dihantar pada 26hb September 2005, 02:49:05 pagi    [Edit]
as'kum..
sekadar memerhati buat sementara waktu..

--------------
http://www.freewebs.com/mummyfiqah/ ~ jumpa saya di 0195642140~ym/emel-spicy07_mum@yahoo.com

61.6.54.:-)

gee67
Ahli Produktif
11. Dihantar pada 26hb September 2005, 02:55:58 pagi    [Edit]
Ha ah la, macamana boleh dapat RM4 sekotak? Cuba explain sikit, nak jugak tahu macaman boleh dapat harga tu.

--------------
Amway, Phyto Fiber, Susu IGg, DCL ~ Bidadari & Vinergy, PM/call Kak Gee di 017-3339880

218.111.205.:-)

syikin72
Ahli Produktif
12. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:01:39 pagi    [Edit]




Bagaimana untuk mendapatkan Phyto Fiber?

Hubungi :
SYIKIN : 012-3838018
email - syikin@kedai2ekin.com / ym : syikin72



Promosi istimewa :-

1 kotak : RM85.00 + free shaker
2 kotak : RM165.00 + free shaker


Pek Percubaan :
3 peket + Shaker : RM20.00


Ingin menjadi Ahli?
Keahlian percuma dgn pembelian sebanyak 3 kotak bernilai RM204.00




Penghantaran terus ke tangan anda bagi kawasan :-


1) KL - Jln Duta, Jln Raja Chulan, Jln P. Ramlee, Jln Tun Razak, Jln Ampang, Jln Sultan Ismail, Jln Raja Laut, Jln Tun Perak,Jln Loke Yew, Jln Tuanku Abdul Rahman, Sentul, Jalan Pahang, & kawasan yang sewaktu dengannya.

2) Ampang, Kg Pandan, Pandan Indah, Pandan Jaya, Taman Shamelin, Tmn Maluri, Keramat, Tmn Melawati, Wangsa Maju

3) Pembelian lebih dari 2 kotak
~ delivery terus ke tangan anda bagi kawasan Jalan Klang Lama, Bangsar, Petaling Jaya, Gombak, Damansara dan Bukit Jalil.


tempat lain hantar dengan poslaju.. free lagi...



Syikin 012-3838018 / email : syikin@kedai2ekin.com / ym : syikin72




--------------
www.kedai2ekin.com ~DCL~Trimz&Klenz~PhytoFiber~Be-Nice ~ 0123838018~ ym:syikin72~ syikin72@yahoo.com

60.50.205.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
13. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:01:45 pagi    [Edit]
quote:
Ha ah la, macamana boleh dapat RM4 sekotak? Cuba explain sikit, nak jugak tahu macaman boleh dapat harga tu.


Mana plak dia pergi..............?

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

just4fun
Ahli Produktif
14. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:11:41 pagi    [Edit]
quoted by mie8777 pd topik yg lepas :
quote:
tak percayalah tu...
tawaran ni terbuka kepada mereka yang dah mencuba tapi belum jadi ahli.. dan juga kepada yang belum mencuba dan henda mencuba...

kalau tak percaya... call mie lah... kita boleh jumpa... kita boleh cerita.. anda pasti ternganga...

bagi mereka yang dah jadi ahli... hehehe... anda dah memang beli rm4 sekotak pun... anda je tak perasan...

--------------
http://biosegar.blogdrive.com

218.208.229.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
15. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:13:33 pagi    [Edit]
quote:
bagi mereka yang dah jadi ahli... hehehe... anda dah memang beli rm4 sekotak pun... anda je tak perasan...


RM 68 dan RM 4 .......beza tu...

just4fun.......awak beli berapa sen??

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

just4fun
Ahli Produktif
16. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:14:12 pagi    [Edit]
quote yg ke-2 :

quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
mak aiii... sekotak Rm4, biar betul bang oiii.
--------------------------------------------------------------------------------


bukan bang... akak...

--------------
http://biosegar.blogdrive.com

218.208.229.:-)

just4fun
Ahli Produktif
17. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:19:42 pagi    [Edit]
quote:
just4fun.......awak beli berapa sen??


--------------
http://biosegar.blogdrive.com

218.208.229.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
18. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:20:21 pagi    [Edit]
apa apa je le.........bikin compius semer org.........

baru telan sepekat...kekanyangan lak, tak makan nasi le.......

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
19. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:20:59 pagi    [Edit]
just4fun ~~ juara quote

Orang tanya ........gelak plak dia!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

just4fun
Ahli Produktif
20. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:30:34 pagi    [Edit]
quote:
baru telan sepekat...kekanyangan lak, tak makan nasi le.......

semenjak amik PF ni...kekadang terlupa nak makan nasi... tapi kurus tak juga....

--------------
http://biosegar.blogdrive.com

218.208.229.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
21. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:36:49 pagi    [Edit]
quote:
semenjak amik PF ni...kekadang terlupa nak makan nasi... tapi kurus tak juga....
...lemak tepu kaaa??? or tak makan nasi, yg lain lantak sakan!!

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
22. Dihantar pada 26hb September 2005, 03:38:45 pagi    [Edit]
quote:
semenjak amik PF ni...kekadang terlupa nak makan nasi... tapi kurus tak juga....


Janji sihat...

sepupu mama kena sumpahan tak makan nasi dah 5 tahun...tapi badan dia 3 kali ganda badan mama..!!

Dengar citer..nasi aje tak mau....lain2......kalau pizza tu.....jangan harap nak share dgn orang lain...dia telan sorang2 aje...yg besor tu..

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.208.221.:-)

mie8777
Ahli Aktif
23. Dihantar pada 26hb September 2005, 04:28:03 pagi    [Edit]
ok.. kalau terkeliru... maaflah..
mie tak berniat utk menyesahkan ahli2 yang lain..
untuk keterangan lanjut boleh hubungi mie....
tapi semua tu adalah benar....

perempuan ke lelaki?


salah faham?
maaf.. tak berniat nak curi downline korang.. cusomer korang..
ramai yang call.. kalau dah jadi ahli.. mie akan cakap yang korang kena tanya upline korang...

RM4?
itulah yang diajar oleh upline saya (salah seorang PRESIDENT BERLIAN). Maaf ok.. mie tak sangka korang dapat susah..

Kenapa RM4 sekotak?
Kalau jadi ahli.. anda akan dapat 3 kotak dengan bayaran RM204.
Satu kotak, makan sendiri. 2 kotak lagi syerkan dengan sedara mara atau kengkawan. Jadikannya pek percubaan. Sekotak boleh dapat 5 pek percubaan. Satu pek juall rm20. So kalau 2 kotak... dah dapat RM200. So.. yang sekotak yang kita makan tu bukan ke RM4 sahaja.
So... maaf kalau ada yang slh faham..
Kita nak suruh client kita jadilah FIBER ni alaman makanan harian. So kita nak mereka syer dengan ramai orang. So itulah caranya.

Maaf ok... apa2 pun.. call mie 0122332845

p/s : mie tak pernah amik client orang. Kalau mereka dah aik ngan orang lain, mie akan suruh mereka teruskan amik ngan pengedar mereka. Kita kena membantu satu sama lain.. maaf ok..

* Mesej ini telah disunting oleh mie8777 pada 26hb September 2005, 04:38:43 pagi

--------------
Advisor Prudential Assurance 0122332845 ~ Hidup Jangan Jadi Mangsa

218.208.199.:-)

syikin72
Ahli Produktif
24. Dihantar pada 26hb September 2005, 04:32:09 pagi    [Edit]


siapa yang nak tengok isi perot dia keluarkan benda yang cun nih, marile amik PF... takmo amik banyak pun takpe.. ami trial set dulu.. 3 peket + 1 shaker cuma RM20.00..


mari! mari! mari! mari!

--------------
www.kedai2ekin.com ~DCL~Trimz&Klenz~PhytoFiber~Be-Nice ~ 0123838018~ ym:syikin72~ syikin72@yahoo.com

60.50.205.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
25. Dihantar pada 26hb September 2005, 05:46:48 pagi    [Edit]


PEK PERCUBAAN - RM 20 - 3 Peket (Shaker Percuma)

try dulu utk 3 hari...




ekedai2u.com

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
26. Dihantar pada 26hb September 2005, 08:09:14 pagi    [Edit]
mie8777


TQ kerana kasi penerangan.........Strategi tu memang betul cuma kasi terang2 sket..Maklumlah ....kat sini bukan nya ramai nak jadi networkers...yg nak serius..Jika cakap sekotak RM 4.....ramai KELIRU....Tak rela lah dpt PM.......apasai hang punya mahai....mie punya murah..!!!!!!

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

60.48.249.:-)

mie8777
Ahli Aktif
27. Dihantar pada 26hb September 2005, 3:12:36 ptg    [Edit]
hahaha.. maaf lah mama ok..

yang call mie tadi... awatlah hang tak mo kasi tau nama hang... boleh kenai2... nak rahsia.. niaga satu bumbung.. tapi tak nak kasi tau nama... mie nak jugak kenal.. boleh tukar2 pendapat.. syer2 pengalaman...

mie tak kisah.. tujuan kita sama saja... so apa salah nya kita kenal2kan...


p/s : semoga kita semua berjaya... misis bulan OKTOBER...

--------------
Advisor Prudential Assurance 0122332845 ~ Hidup Jangan Jadi Mangsa

203.106.116.:-)

atizar_nim
Ahli Baru
28. Dihantar pada 27hb September 2005, 03:06:26 pagi    [Edit]
nak tanyala pendapat mamaboomboom dan lelain..

soriler kalo menyocok utk banding² ngan produk lain.. tapi sebab saya ni nak cari produk detox yg paling best...

antara nature's biotic dan geng detoxnya... mana lebih power banding ngan pyto nih? cam sayanyer usus ni mmg teramat degil..sudah diketahui sejak dulu lagi... so, apa yer paling natural dan berkesan.

202.185.40.:-)

syikin72
Ahli Produktif
29. Dihantar pada 27hb September 2005, 03:20:55 pagi    [Edit]
bagi syikin, Phyto Fiber ni adalah produk yang paling best untuk detox... memang puas hati tengok hasil yang dikeluarkan.. cuma kena tahan le ~ sebab lepas amik PF ni, confirm 4-5 kali kena berulang gi toilet.. cuma ada yang tak suke dengan rasanya.. rasa dia cam asam jawa sket... nature's biotic tu syikin tak pernah try plaks..

--------------
www.kedai2ekin.com ~DCL~Trimz&Klenz~PhytoFiber~Be-Nice ~ 0123838018~ ym:syikin72~ syikin72@yahoo.com

60.50.197.:-)

shulie
Ahli Aktif
30. Dihantar pada 27hb September 2005, 03:22:28 pagi    [Edit]
tanya sket..
1 peket tu campur dgn brp sukatan air plak...? air suam ke, panas ke @ air panas mati? ada tips2 utk lebih b'kesan ke?
sekian, tima kasih..

--------------
aku yg mesra alam, maintain kecik kiut...

219.95.166.:-)

just4fun
Ahli Produktif
31. Dihantar pada 27hb September 2005, 03:50:51 pagi    [Edit]
quote:
tanya sket..
1 peket tu campur dgn brp sukatan air plak...? air suam ke, panas ke @ air panas mati? ada tips2 utk lebih b'kesan ke?
sekian, tima kasih..

1 paket dicampurkan dgn air yg telah sejuk sebanyak 200ml. utk lebih sedap gunakan air sejuk dlm fridge. boleh juga dibancuh dgn air mineral. elakkan membancuh dgn air panas atau air suam sebab ia akan cepat menjadi pekat.

disamping itu lebihkan minum air kosong

--------------
http://biosegar.blogdrive.com

219.95.189.:-)

just4fun
Ahli Produktif
32. Dihantar pada 27hb September 2005, 03:59:58 pagi    [Edit]
quote:
nak tanyala pendapat mamaboomboom dan lelain..

soriler kalo menyocok utk banding² ngan produk lain.. tapi sebab saya ni nak cari produk detox yg paling best...

antara nature's biotic dan geng detoxnya... mana lebih power banding ngan pyto nih? cam sayanyer usus ni mmg teramat degil..sudah diketahui sejak dulu lagi... so, apa yer paling natural dan berkesan.

mana yg lebih power, bergantung pada ke'power'an poket masing2...

cubalah dulu PF ni baru keberkesanannya. ada orang yg mengalami masalah sembelit hampir 7-8 tahun, bila minum PF ni, masalah sembelit pulih...begitu juga dgn penyakit2 lain yg dihidapi.

--------------
http://biosegar.blogdrive.com

219.95.189.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
33. Dihantar pada 27hb September 2005, 04:11:41 pagi    [Edit]
Mula2 nak minta maaf kat atizar_nim !!

Kesilapan teknik......dan sebab member sana tak ada shaker.......tu pasal dia tak
boleh hantar kat u....Mama pos hari ni gak.....!!]

Pasal Natures Biotic.........mama ni pernah makan......tu le pasal........pada mama......tak le berkesan sangat gak...Orang lain makan ok...Pelik betul...Buang tu buang.......tapi tak selaju dgn Pytofiber........

Tapi......masa mama makan satu set......laju gak...tapi bukan Natures Biotic aje..ada lagi menda2 lain....kena satu set lengkap..

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.24.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
34. Dihantar pada 27hb September 2005, 04:15:23 pagi    [Edit]
Oleh kerana permintaan deras..........mama dah jadi mobil stokist gak..!!!Hari ni dengan rasmi nya......


Sapa nak barang........mama boleh supply......yg dah jadi ahli atau belum.......Semua bisaaaaaaa!!

Yang dah jadi ahli......kita akan submit kat HQ......jangan risau..Tengok aje statement nanti..!!!!!!!

Ni hari aje.........dah ada rembat 9 kotak..Tak sempat barang panas kat rumah mama........dah ada orang nak!!!!!!!Kira nya dia singgah aje.....

Pada UPLINE......terimakasih kerana membantu.....walaupun tak sempat nak jumpa lagi !!!!!!!!!

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 27hb September 2005, 04:17:54 pagi

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.24.:-)

DaniaAlia
DaniaAlia
Pengendali
35. Dihantar pada 27hb September 2005, 06:18:55 pagi    [Edit]
dah rasa makin ringan badan neh sejak minum pytho neh...perut pun dak la keras semacam..eheh...

--------------
Adam manusia pertama...

syikin72
Ahli Produktif
36. Dihantar pada 27hb September 2005, 06:24:27 pagi    [Edit]
dani,
ko dah slim ke? nanti lepas beranak, aku kompim bedal PF ni nak kasi kurus... tunggu le...

--------------
www.kedai2ekin.com ~DCL~Trimz&Klenz~PhytoFiber~Be-Nice ~ 0123838018~ ym:syikin72~ syikin72@yahoo.com

60.50.193.:-)

DaniaAlia
DaniaAlia
Pengendali
37. Dihantar pada 27hb September 2005, 06:42:24 pagi    [Edit]
sikin...lom la slim lagi, tp terasa kecik sket la badan neh, perut pun makin kempissss...aku baru makan 7 hari ja ni,tapi tak lama lagi slim la aku...hehhheehhe..bergetah balik, leh pakai kebayaaa balik..

--------------
Adam manusia pertama...

atizar_nim
Ahli Baru
38. Dihantar pada 27hb September 2005, 06:47:15 pagi    [Edit]
mamaboomboom
... takper mama.. no problem..
tak sabor jugak nak rasa pyto ni.. esok hajat tercapai InsyaAllah..

202.185.40.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
39. Dihantar pada 27hb September 2005, 08:31:30 pagi    [Edit]
quote:
mamaboomboom
... takper mama.. no problem..
tak sabor jugak nak rasa pyto ni.. esok hajat tercapai InsyaAllah.


Insya'Allah...esuk akan diterima sekira nya TIADA ARAL MELINTANG ke Bangi....

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

60.49.112.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
40. Dihantar pada 27hb September 2005, 08:39:08 pagi    [Edit]
Dalam banyak2 product yg dah dicuba.......Phyto yg paling cepat bertindak....pengalaman leila yg dah cuba berbagai product.......tak jumpa yg secepat ini.

Walaupun makan separuh peket je........lawas terang benderang rasanya.....

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
41. Dihantar pada 27hb September 2005, 08:49:24 pagi    [Edit]
quote:
Dalam banyak2 product yg dah dicuba.......Phyto yg paling cepat bertindak....pengalaman leila yg dah cuba berbagai product.......tak jumpa yg secepat ini.

Walaupun makan separuh peket je........lawas terang benderang rasanya.....


Pi baca PM tu...............

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

60.49.112.:-)

mie8777
Ahli Aktif
42. Dihantar pada 27hb September 2005, 08:54:05 pagi    [Edit]
mama...
tahniahlah ekk.. moga mama terus berjaya... mie dulu 2 minggu je jadi mobile stokis... moga mama cepat naik ek.. BV macam mana? ok tak?

bagi ahli yang lain... cepat berusaha.. kalau minat nak buat duit sambil berkongsi kehebatan PF, cepat bertindak semasa ruang masih terbuka luas...

anda juga boleh dapatkan stok dari mie.. call sahaja.. bekalan yang anda mahu akan terus sampai ke depan pintu rumah anda.... BV? Jangan risau ok.. mie akan submit ke HQ.

Mereka sekitar Ulu Kelang dan Gombak, hubungi mie 0122332845. Kalau setakat nak 10 - 30 kotak.. tak der masalah punya...

hubungi mie 0122332845

--------------
Advisor Prudential Assurance 0122332845 ~ Hidup Jangan Jadi Mangsa

203.106.116.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
43. Dihantar pada 27hb September 2005, 2:20:35 ptg    [Edit]
quote:
mama...
tahniahlah ekk.. moga mama terus berjaya... mie dulu 2 minggu je jadi mobile stokis... moga mama cepat naik ek.. BV macam mana? ok tak?


Mama ni baru sangat.......ujung bulan 8 dulu join..beli 3 kotak terus jadi ahli.
Pasal BV2 ni......tak mengira pun lagi!!Maklumlah ......pada peringkat awal sekadar ingin berkongsi kebaikan aje dgn kengkawan..

Ni dah jadi mobil stokist.....kena le mengira jugak..!! Tak leh nak tekan kan diri mengejar BV.....buat yg termampu aje!!

Jika ada rezeki..............dah memang hak kita.........adalah ALLAH kasi..!!
Janji berusaha!!

Pada geng2 yg dah jadi ahli ke......belum jadi ahli ke........kalau nak barang..habak mai kat mama.!! Kalau area KL dan sewaktu dgn nya..jika belian minima 3 kotak (jika kurang boleh di pertimbangkan).PENGHANTARAN TERUS KERUMAH /PEJABAT ANDA. Yang dah member ..JANGAN RISAU..kita akan submit segala butir pembelian ke pejabat ...Usah le risau......sangsi gundah gulana!!

Yang Jauh....PENGHANTARAN GUNA POS LAJU........seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak...

POS LAJU PERCUMA!!


* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 27hb September 2005, 2:25:21 ptg

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.218.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
44. Dihantar pada 27hb September 2005, 2:28:42 ptg    [Edit]

* Mesej ini telah disunting oleh mamaboomboom pada 27hb September 2005, 2:29:16 ptg

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.218.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
45. Dihantar pada 27hb September 2005, 2:30:48 ptg    [Edit]
Benarkah fiber dapat membantu mengawal berat badan?

Fiber berupaya memanjangkan waktu kekalan makanan dalam bahagian perut dan membuatkan anda berasa kenyang. Hal demikian dapat membantu anda mengurangkan pengambilan makanan dan kalori . Selain daripada itu, tabiat pemakanan yang baik dan rajin bersenam juga membantu dalam pengawalan berat badan.

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

218.111.218.:-)

ella973
Ahli Produktif
46. Dihantar pada 28hb September 2005, 00:29:24 pagi    [Edit]
Ok semlm stok shaker ella dah sampai so lepas ni sape yg nak pek percubaan atau nak beli satu set boleh le ctc ella, esp kalau dia area PUTRAJAYA/KLIA/NILAI/BANGI/SERDANG dan sekitarnyer... seboleh-boleh ella akan cuba htr by hand ler... tapi biasa la kan kita merancang TUHAN yg menentukan

pd atizar_nim - sorry ekkk.. ada aral melintang pulak.. anyway mama dah settlekan...

--------------
Amway/DCL/Salindah/T&K/PF/Be-Nice/Tupperware/ANGGUN~ella973@hotmail.com/YM:eljoe73/012-2728944

58.26.0.:-)

arniesha
Ahli Setia
47. Dihantar pada 28hb September 2005, 02:23:16 pagi    [Edit]
Bg area kajang, bangi, serdang, sri kembangan yg perlukan phyto ni boleh contact niesha yer sbb niesha stokis bhgn kajang. Nak beli yg trial pun boleh...

--------------
trimz & klenz , phyto fiber, kopi spirulina & Double SS - 012-2599304, ym=kzie77

60.50.51.:-)

mie8777
Ahli Aktif
48. Dihantar pada 28hb September 2005, 03:13:12 pagi    [Edit]
untuk semua ahli sekitar kuala lumpur dan selangor yang sukar mendapatkan bekalan sila hubungi mie... kalau setakat nak 10 - 30 kotak tiada masalah... sila hubungi mie. stok sentiasa ada..
pasal BV jangan risau... mie akan submit punya...

--------------
Advisor Prudential Assurance 0122332845 ~ Hidup Jangan Jadi Mangsa

218.208.193.:-)

mamaboomboom
Ahli Hiperaktif
49. Dihantar pada 29hb September 2005, 00:06:57 pagi    [Edit]
Up sket....selagi ada tauke atau peminat pytofiber......lepak aje sini..
Tak perlu bukak byk topik......PENGENDALI mare..........

--------------
YM-mamaboomboom123|013-3546429/03-42806428~ www.mamaboomboom.com

219.95.36.:-)

LeiLa04
Ahli Interaktif
50. Dihantar pada 29hb September 2005, 00:17:45 pagi    [Edit]
Memang pengguna PF berpuashati..........setakat yg leila jumpa bukan semua badan montel ada jugak yg selim melim..........tapi masalah pembuangan yg tak lawas & PF membantu melawaskan pembuangan & sudi menggunakan PF berterusan...........


PETALING JAYA , SUBANG & SHAH ALAM
: LeiLa - 013-3838444 - Petaling Jaya, Subang Jaya, Kelana Jaya, Bandar Sunway, Glenmarie, Subang Airport, Perumahan Subang, juga sebahagian Shah Alam


tempat lain pos laju FREE...................

--------------
PSD~DCL,SaLinDah, Examo, Jamu MakDara~0133838444~/YM:leilasamad~www.eKedai2u.com~PJ/Shah Alam~

202.188.127.:-)

Cetak Ruangan Ini | Balas Mesej | Hantar Topik Baru Muka 1 | Muka 2

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim
Hakcipta Terpelihara © Melayu.com 1998 - 2005