Pusat KaryaPusat Karya
  Laman Utama Login
Syarat Penggunaan  
Info : Pusat Karya masih dalam percubaan 30hb Ramadhan 1435 @ 28hb Julai 2014, 2:14:24 ptg
    Salam sejahtera  
Melayu.com   »   Pusat Karya   »   Diari
(Pengendali : PuRe)
Ulas Karya | Undi Karya | Hantar Karya Baru
Rezeki.

Hasil karya : ampmeter
Tarikh siar : 28hb April 2007, 10:43:21 mlm
No. IP : 60.52.12.:-)
Rezeki Allah yang bagi........tapi dia tak bagi percuma, kena usaha........cari.......kalau malas mana nak jumpa.......kalau ditakdirkan nak dapat rezeki kena merantau ke seberang laut.......pergi........kalau ditakdirkan kena naik belon.......pergi.....kalau kena naik PB Ekspress atau Suria Ekspress yang seatnya tak best sampai sakit segala urat saraf....pergi......usaha sampai dapat.........insyaAllah.......Allah melihat segala usaha kita......Allah Maha Mengasihani.......nanti Dia bagilah..........

Ermmm.......aku takkan putus asa.......mmg sejak dulu aku ni lambat sikit.........lambat tu....lambat ni.......biar lambat, asal selamat.........aku cuma nak pastikan kerja aku sempurna.......kalau tak sempurna pun, memuaskan hati........kalau ada kecacatan, ada sebabnya, tapi bukan alasan........

Buat CintaHaTiku.........sabarlah sayang.......masih ingatkah janji abang.......jangankan merenangi lautan api, rak TV pun abang sanggup buatkan........tapi sebab abang tak sempat nak buatkan, kita beli je kat Courts Mammoth ek?.....skang ni ada sale la........hu hu hu........

--------------
oh katak.....kenapa dengki sgt kat aku?

Ulas Karya | Undi Karya | Hantar Karya Baru

Syarat Penggunaan
Hakcipta Terpelihara © Melayu.com 1998 - 2005