Salam sejahtera Ke Panel Login  

Sembang2 >> Sembang Komputer & Teknologi Maklumat >> Link Kanak-kanak : Link cerita yg sesuai utk budak 6 - 10 tahun.
(Pengendali : fauzihusin, paksi )
 
Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
Dimasukkan oleh Tajuk Topik : Link Kanak-kanak : Link cerita yg sesuai utk budak 6 - 10 tahun.
sham_cy

1 . Dihantar pada 09hb Jan 2003 4.44:00 ptg   [Edit]
Saya tengah mencari bahan untuk final project saya bagi program
multimedia.. masalah utama di sini adalah mencari bahan untuk project...

so, ada sesiapa tak yang tau link cerita-cerita kanak-kanak 6-10 tahun
yang siap ada gambar... Alah, macam cerita kancil dengan kura-kura ker...
Pasal saya nak masukkan dalam projek ni...

Lupa nak bagitau, bahasa yang saya bercadang nak guna adalah dalam
bahasa malaysia, jadi kalau boleh dalam bahasa malaysia.. kalau takde tu
tak kesah la dalam bahasa inggeris ke... segala pertolongan adalah
diucapkan jutaan terima kasih...

-shamz-

IP : 161.142.100.81

sham_cy

2 . Dihantar pada 10hb Jan 2003 08.26:33 pagi   [Edit]
Aku dah ada jumpa sikit.. tapi suma dalam bahasa inggeris... korang tolon la carik sekali ekk...

cth yang aku dapat...
http://www.bijak.net.my/lamankanakkanak.htm

* Mesej ini telah diedit oleh sham_cy pada 10hb Jan 2003 08.44:23 pagi

IP : 161.142.100.86

mardau

3 . Dihantar pada 10hb Jan 2003 09.30:34 pagi   [Edit]
http://www.geocities.com/Vienna/5385/story.html
http://khazanahmelayu.mmu.edu.my/cerkan/index.php
http://www.magickeys.com/books/

try la ko tgk kat sini kot2 sesuai....

IP : 203.115.213.6

Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
 

 

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim | Hubungi Kami

 

 

Sembang2 versi 7.0c
Hakcipta Terpelihara Kometsoft (M) Sdn Bhd / Melayu.com 1998 - 2003
" Sesiapa yang meniru tanpa kebenaran adalah orang yang sangat jahat "