Salam sejahtera Ke Panel Login  

Sembang2 >> Sembang Sastera & Budaya >> Lagu/Lirik : LaguČ dari zaman 70an, 80an & 90an (retro 5)
(Pengendali : Aki, DaniaAlia )
Muka 1 | Muka 2 | Tunjuk Semua Mesej
Hantar Topik Baru | Topik Telah Dikunci | Cetak Laman Ini
Dimasukkan oleh Tajuk Topik : Lagu/Lirik : LaguČ dari zaman 70an, 80an & 90an (retro 5)
MrXLast

1 . Dihantar pada 26hb Feb 2003 08.09:44 pagi   [Edit]
A'kum kepada semua peminat retro..
kembali kita berretro selepas topik yang lepas di kunci...
berhiburlah...

kepada yg terlepas episod yg lepas, boleh la rujuk pada alamat tertera..
http://www.melayu.com/sembang2/mesej.php?4.0000000112.all

http://www.melayu.com/sembang2/mesej.php?4.0000000184.all

http://www.melayu.com/sembang2/mesej.php?4.0000000204.all

http://www.melayu.com/sembang2/mesej.php?4.0000000230.all

* Mesej ini telah diedit oleh MrXLast pada 26hb Feb 2003 08.13:12 pagi

IP : 210.186.229.170

mardau

2 . Dihantar pada 26hb Feb 2003 09.21:50 pagi   [Edit]
Salam REtro...
Yea yea...tuan tanah MrXLastsudah kembali....
Utk pagi nih mardau kasik lagu nih...

Jangan Tak Jadi-Sweet Charity

Sebulan baru berkenalan
Berjalan berpegang-pegangan
Sungguh manis nampak badan
Semoga bahagia berpanjangan
Sungguh manis nampak badan
Semoga bahagia berpanjangan

Rupanya tiada bandingan
Ayu sungguh ratu pujaan
Saling bercinta selalu bermesra
Semoga bahagia berpanjangan
Saling bercinta selalu bermesra
Semoga bahagia berpanjangan

( korus )
Jangan tak jadi
Jangan tak jadi
Orang kampung semua sudah tahu
Orang kampung semua dah tahu

Jangan tunggu lama-lama
Nanti dia diambil orang
Kesal nanti termenung pula
Perasaan menekan jiwa
Kesal nanti termenung pula
Perasaan menekan jiwa

( ulang korus )

( roll & dialog )

( ulang korus 2X )
_____________________________----____________________________________________

IP : 203.115.213.6

jiejah_7171

3 . Dihantar pada 26hb Feb 2003 1.15:54 tghari   [Edit]
Salam tuan rumah & mardau ..
heehhee dah retro 5 , bestnyer !

Biar - DJ Dave
~~~~~~~~~~~~~~

Biar hatiku yang terluka
Biar diriku yang tersiksa
Biar begini aku ingin menyendiri
Biar pun apa yang akan terjadi

Biar diriku yang kau benci
Biar diriku kesepian
Biar derita kutempuh dengan sabar
Biar kau sedar satu masa nanti

Oh mengapa kita - saling tak sekata
Oh sakitnya hati - bila bertengkar
Seringkali kau luka
Hati yang kecil ini
Menyembunyi segala rahsia

Biarpun apa kau ulangi
Biar ku masih menyayangi
Biar begini daku takkan peduli
Kau milikku hingga akhir nanti .

IP : 202.188.217.92

MrXLast

4 . Dihantar pada 27hb Feb 2003 07.50:06 pagi   [Edit]
Untuk makluman, ini adalah retro terakhir di sembang ini
retro seterusnya (retro 6) akan di buka di Sembang Hiburan

Harap maklum....

untuk pagi nih, kita layan endang s taurina...

Benci Tapi Rindu

bukan hanya sekedar penghibur
diriku ini sayang
bukan pula sekedar pelepas
rindumu oh sayang
sakit hatiku
kau buat begini

kau datang dan pergi
sesuka hatimu
ooh..kejamnya dikau
teganya dikau padaku
kau pergi dan datang
sesukan hatimu
ooh...sakitnya hati
bencinya hati padamu

sakitnya hati ini
namun aku rindu...
bencinya hati ini
tapi aku rindu...

IP : 210.186.229.97

mardau

5 . Dihantar pada 27hb Feb 2003 11.03:56 pagi   [Edit]
hait...baik

Kini Baru Kau Sedar-Carefree

Waktu engkau meninggalkan diriku
Kau sungguh bergaya dan amat berbangga
Dengan pemuda itu yang kau sanjung selalu
Kononnya dialah pilihan yang sesuai untukmu

Engkau cerca dan kau hina diriku
Namaku kau lupa dari ingatanmu
Seolah-olah aku tak pernah engkau kenal dulu
Harapan ku turut berkubur impian ku hancur lebur

( korus 1 )
Hidupmu bahgia disamping pasanganmu
Diriku yang menderita oleh perbuatanmu

Memang adat resam di dunia ini
Tiap perbuatan ada balasanya
Ku terima berita yang engkau kini menyesal
Jiwa tersiksa dan merana ditinggalkan sidia

( korus 2 )
Kini barulah kau mula menyedari
Permata yang kau miliki bukan permata asli

Engkau datang dengan rintihan pilu
Kau ingin kembali bersama ku lagi
Tiada guna kau rayu hatiku kini masih sayu
Mengenangkan sikapmu dulu yang menyiksakan batinku
________________________----________________________________________________

IP : 203.115.213.6

mardau

6 . Dihantar pada 28hb Feb 2003 09.15:39 pagi   [Edit]
Koniciwa.....kawan2 semua
hehehehe mardau baru layan citer jepun semalam....tapi utk ari nih kita layan lagu yg berhantu pada pertengahan 90an....

ON BENDED KNEE-Boys II Men

Darling I, I can't explain,
Where did we lose our love,
'Girl it's driving me insane.
And I know I just need one more chance,
To prove my love to you.
And if you come back to me,
I'll guarantee,
That I'll never let you go.

CHORUS:
Can we go back to the days
Our love was strong.
Can you tell me how
A perfect love goes wrong.
Can somebody tell me
How to get things back,
The way they used to be.
Oh God, give me the reason,
I'm down on bended knee.

B-SECTION:
I'll never walk again,
Until you come back to me,
I'm down on bended knee.

So many nights I dream of you.
Holding my pillow tight I know,
That I don't need to be alone.
When I open up my eyes,
To face reality,
Every moment without you,
It seems like eternity.
I'm begging you, begging you come back to me.

REPEAT CHORUS.

MIKE:
Baby, I'm sorry,
Please forgive me for all the wrong I've done.
Please come back home girl.
I know you put all your trust in me,
I'm sorry I let you down.
Please forgive me.

I'm gonna swallow my pride,
Say I'm sorry,
Stop pointing fingers,
The blame is on me.
I want a new life,
And I want it with you.
If you feel the same,
Don't ever let it go.
You gotta believe in the spirit of love,
It will heal all things,
Won't hurt any more.
No I don't believe our love's terminal.
I'm down on my knees,
Begging you please,
Come home.

REPEAT CHORUS TWICE.

REPEAT BRIDGE.

Wanna build a new life,
Just you and me.
Gonna make you my wife,
Raise a family.

REPEAT BRIDGE.
_____________________________________----____________________________________

IP : 203.115.213.6

arejue

7 . Dihantar pada 28hb Feb 2003 09.42:34 pagi   [Edit]
bestnya layan lagu2 lamer nih......

RUMIE DAN JULIE
Rumie dan Julie
Dua remaja saling bercinta
Berjanji sehidup semati
Bersumpah setia
Kekal abadi

Rumie dan Julie
Lambang cinta yang suci dan murni
Kasih sayangmu kekal abadi
Hingga akhir nanti oh...
Rumie dan Julie

( korus )
Keabadian cintamu
Menjadi lambang setia
Saling cinta menyintai
Antara sesama oh...

Rumie dan Julie
Lambang cinta yang luhur dan suci
Tetap dikenang hingga kini
Oh cinta...
Rumie dan Julie

IP : 61.6.50.11

mardau

8 . Dihantar pada 03hb Mac 2003 09.21:01 pagi   [Edit]
Salam retro...Selamat pagi semuaaaa...
pekabo semua? esok cuti umum...sure ramai yg nak rehat kat umah atau jenjalan kan. Ari nih kita layanlagu jalan...hehehe

arejue
hehehe mmg best wooo....rasa stoberi....

Jalanan Berduri-Kamal

Kehalusan seri wajahmu
Beri sentuhan
Di titian kalbu
Coretan yang daku baca
Meneman meniduriku

Di khayalan
Berbisiklah rindu
Satu ikatan
Paduan janji
Mekarlah menghias jiwa
Meronta gelora asmara

( korus )
Tidak ku terduga
Khayalan sebentar
Mendesaki daku
Memutuskan cinta

Jalanan berduri
Liku liku hiba
Keputusan ini
Harus... dihadapi...

( muzik solo )

Tiada mungkin bunga cinta itu
Berkekalan mekar di jambangan
Biarlah pergi mencari
Ketenangan di rumpun hati

( ulang korus )

( muzik solo ii )

( bridge )
Dirimu hadapi cabaran
Menyusuri hidupmu
Mengenali diri
Lari dari bayangan mimpi...

( ulang korus )

( keputusan ini
harus... dihadapi...)
Kini...
__________________________________----________________________________________

IP : 203.115.213.6

Prune

9 . Dihantar pada 03hb Mac 2003 5.14:10 ptg   [Edit]
tak tau dah ader ke lom lagu nie...
kalau dah ader minta maaf ek..

Sharifah Aini

Hapuslah Airmata Mu

Mengapa kau bersedih
Mengapa kau menangis
Dia telah pergi darimu

Mengapa tak percaya
Mengapa tak menduga
Dia pasti pergi meninggalkan

Diriku ini yang selalu setia
Yang selalu setia padamu
Engkau campakkan cintaku yang suci
Cinta ku yang suci padamu

Selama ini kau selalu bermesra
Dam selalu bermesra dengannya
Selama ini diriku menderita
Diriku sengsara... kernanya

Hapuslah airmata
Usahlah kau berduka
Aku di sisimu kembali

Ku ingin kau bahagia
Ku ingin kau tertawa
Sebagai semula
Oh sayangku...

IP : 202.184.17.249

mardau

10 . Dihantar pada 06hb Mac 2003 09.43:48 pagi   [Edit]
Pagi semuaaaa....
Perghh esok balik kg yea yea....
ok la sebelum tu meh layan lagu nih reramai. Lagu nih pernah hits dlm Sembang nih. Tak caya tanya Ugly...hehehe..

Seiring Jalan-Sharifah Aini & Broery

( P: )
Seiring dan sejalan
( L: )
Seindah bunga di taman
( P: )
Bak burung nan megah
Kanda kupuja
( L: )
Bahagia kita berdua

( P: )
Berlari berkejaran
( L: )
Lupakan segala duka
( P: )
Di kota di desa
Di gunung dan laut
( L & P: )
Berlagu kita berdua

( L: )
Dinda
( P: )
Kanda
( L & P: )
Burung pun turut menyanyi
( L: )
Tawa
( P: )
Riang
( L & P: )
Dan cinta mula bersemi
La la la la la la la la... ( 4X )

( L: )
Tiada lagi duka
Pun airmata
Kembalilah sayang
Bersama berjalan
Duka atau pun senang

( P: )
Aduhai pujaanku
Mimpikah daku
Kan kusimpan dia
Di dalam hatiku
Kasih dan sayangmu

( L & P: )
La la la la la la la la... ( 4X )

( ulang dari mula )
__________________________________------______________________________________

IP : 203.115.213.6

chilut

11 . Dihantar pada 06hb Mac 2003 9.19:00 mlm   [Edit]
layan retro lagi;

Lembaran Terakhir -Ahmad Jais

Bisikan keluhan hasrat hati
Diakhir jambangan kisah sedih
Katakan padanya aku pergi
Membawa derita sendiri

Rayuan suara hati hamba
Mengiring sesalan tak terhingga
Meratap menangis tiada guna
Yang lalu tak usah ditanya

Ku pergi dengan harapan
Cari teman seiring jalan
Ku nanti saat gemilang
Bila tercapai tujuan

Lembaran terakhir ku berikan
Tandanya berpisah dua insan
Tiada kandungan kata mesra
Hanya bingkisan kelana


Jangan Ditanya Bila Ku Berdua - Ahmad Jais

Jangan ditanyakan
Siapa yang ku puja
Jangan ditanyakan
Bila ku berdua

Itu hanya masa
Yang menentukannya
Itu kan rahsia
Untuk hati hamba

Walau demikian
Masanya kan tiba
Siapa kah si dia
Itu 'kan ku buktikan

Jangan ditanyakan
Siapa yang ku puja
Jangan ditanyakan
Bila ku berdua

* Mesej ini telah diedit oleh chilut pada 06hb Mac 2003 9.29:06 mlm

IP : 210.187.89.7

star

12 . Dihantar pada 06hb Mac 2003 10.04:03 mlm   [Edit]
aku pun nak sumbangkan jugak le lagu yang aku kira hit jugak le zaman aku bebudak dulu2..zaman awal 80an..

ok dengarkan ye..

anak itik tokwi mandi dalam kolam
sakit apa tokwi sakit sendi tulang
ubat apa tokwi ubat limau lelam
sakit apa tokwi sakit sendi tulang


chorus..ulang lagi rangkap pertama..

IP : 210.187.228.173

invisible

13 . Dihantar pada 06hb Mac 2003 11.54:35 mlm   [Edit]
mrxlast:

makasih kerana meneruskan retro nih
biasa nya pn mardau yang sambung
mungkin hari ni dia dah balik kampung nya
jumpa jebat kot

IP : 161.142.100.81

MrXLast

14 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 07.53:03 pagi   [Edit]
inv...

mekasih juga padda ko yang tak jemu jemu menyokong retro aku dengan mardau....
mekasih sekali lagi...

IP : 210.186.229.49

chilut

15 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 12.12:53 tghari   [Edit]
hemm....
pagi nie nak layan soul lagi.

Cinta Sepi-M.Nasir

Kau nyalakan pelita hati
Tapi sayang di tengah hari
Aku sendiri bukan tak peduli
Betapa halusnya cinta
Hingga kita bisa tersinggung
Walau dengan setitis dusta

Terbakar hari panas mentari
Panas lagi cinta ini
Haruskah kita terus begini
Dalam mencari erti cinta
Hingga kita bisa tersinggung
Walau dnegan setitis dusta

Diam bukan bererti
Aku tidak mengerti
Dan bukan cumbu rayu
Yang mebuat kita rindu
Lumrahnya cinta

Sedang kita alami cinta sepi
Dekat ku rasa jauh pun ku rasa
Sekuat mana getaran cinta kita

IP : 210.187.89.7

hassanayat

16 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 12.14:46 tghari   [Edit]
chilut...

best lagu tu...kalau dapat lagu 'suatu masa' lagi best...ye tak?...erm...kau ngan Mardau apa cerita...bila nak declare?...hehehe...

IP : 219.93.187.246

invisible

17 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 12.21:30 tghari   [Edit]
sesekali meneliti lagu2 Dlloyd tak apa apa kan?
salam manis buat semua nya

Dlloyd:
cinta hampa:

Ibarat air didaun keladi
walau pun tergenang tetapi
tak meninggalkan bekas
pabila tersentuh
dahanya bergoyang
airnya pun tercurah abis
tak tinggal lagi

begitu juga
cintamu pada ku
cinta hanya separuh harti
kau lepas kembali
nanti disuatu masa
kau juga kan merasa
betapa sakitnya hati
kerana cinta

bila kau lihat
pemuda yang lebeh gaya
cinta mu pun segera
berpindah kepadanya

tapi biar lah
kau cari yang lain
kan kau buat sebagai korban
cinta palsu hampa
nanti disuatu masa
kau juga merasa
betapa sakitnya hati kecewa
kerana cinta

IP : 161.142.100.81

whitecabai

18 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 12.29:03 tghari   [Edit]
Broery Marantika

Hati Yang Terluka


Kan kucari jalan yang sunyi
Untuk menghindar diri darimu
Kuberjanji di dalam hati
Takkan lagi ku menjumpaimu

Di tengahnya kabut bermandi embun pagi
Dingin membuat hatiku membeku

Kau yang telah membuat luka di hatiku
Kau yang telah membuat janji-janji palsu
Kau yang selama ini aku sayangi
Kau merubah cintaku jadi benci

Di tengahnya kabut bermandi embun pagi
Dingin membuat hatiku membeku
Kau yang telah membuat luka di hatiku
Kau yang telah membuat janji-janji palsu
Kau yang selama ini aku sayangi
Kau merubah cintaku jadi benci.




Broery Marantika & Dewi Yull

Jangan Ada Dusta


Ketika pertama kujumpa denganmu
Bukankah pernah kutanyakan padamu kasih
Takkan kecewakah kau pada diriku
Takkan menyesalkah kau hidup denganku kasih

Memang kau bukan yang pertama bagiku
Pernah satu hati mengisi hidupku dulu
Dan kini semua kau katakan padaku
Jangan ada dusta di antara kita kasih

Semua terserah padamu aku begini adanya
Kuhormati keputusanmu, apapun yang akan
Kau katakan, sebelum terlanjur kita jauh
Melangkah, kau katakan saja



Tengah cari lagu Broery Marantika & Syarifah Aini. Malangnya tak tahu tajuk lagu...

IP : 203.121.0.10

MrXLast

19 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 3.30:35 ptg   [Edit]
err... aku ngan mardau????

aku tak ada apa apa hubungan dengan mardau
cuma rakan setopik sahaja...

topik ini sekarang adalah perkongsian antara aku dan dia
itu sahaja
jangan salah anggap yer.....

IP : 210.186.229.49

invisible

20 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 3.33:25 ptg   [Edit]
mrXlast ..

kok gitu jadinya
abis pacar mardau sapa sih ?

sekadar bertanya ?

IP : 161.142.100.81

invisible

21 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 4.02:07 ptg   [Edit]
Satu lagi lagu dari D'lloyd:

Sepanjang Lorong yang gelap:

aku anak tak mampu
bagai mereka itu
tapi soal bercinta
ku punya cara yang tersendiri
yang lebeh ternikmati
cuba anda merenungi

sayang lorong itu
kini jadi terang
kerana di tebari lampu
dimana aku cari tempat ku
untuk bercumbu rayu
kini aku gigit jari

sepanjang lorong yang gelap
tempat pertemuan dengan nya
sepanjang lorong yang gelap
tempat aku berkasih cinta
dengan nya.... dengan nya

salam buat semua nya


IP : 161.142.100.81

Syiriz_02

22 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 7.11:36 ptg   [Edit]
hah!!!gue tahu satu lagu nie...minat tol aku kat lagu nie...dengau,k?

MIMPI YANG TAK SUDAH
Ibnor Riza

Apa maknanya impian
Datang dan pergi
Membawa hati menyusuri kembali
Jalan-jalan sepi

Kaukah di situ
Yang menantiku
Atau jelmaan titik kenangan
yang bernama pengalaman

Siapakah di antara kita
dengan rela menjadi pendusta
siapa terdulu membina harapan
dan siapa yang memusnahkan impian
tanpa sebab dan alasan
kau mainkan perasaan
bagai taufan
tiba-tiba datang dan menghilang

kau bayang-bayang masa nan silam
ada ketika terbawa-bawa
oleh resah mimpi yang tak sudah


OK>..inilah lagunya...SAPE SUKE LAGU NI, ANGKAT TANGAN...
aku nie suke lagu-lagu lama dari 80an dan 90an...kalo korang begitu, SILA ANGKAT KAKI!!!

* Mesej ini telah diedit oleh Syiriz_02 pada 08hb Mac 2003 7.21:48 ptg

IP : 203.116.186.22

invisible

23 . Dihantar pada 07hb Mac 2003 7.21:08 ptg   [Edit]
D'lloyd lagi nih
tentu sedap dengar lagu nih

semalam di malaysia:

aku pulang dari rantau
bertahun tahun di negeri orang
oh malaysia

oh dimana
kawan dulu
kawan dulu
yang sama berjuang
oh kawan ku

ini lah kisah ku
semalam dimalaysia
diri rasa sunyi
aduhai nasib apa lah daya
aku hanya seorang pengembara
yang hina

kekasih hati ku
pun telah pula hilang
hilang tak berkesan
aduhai sayang
apa lah daya
cinta hampa
hidup ku pun merana


syiriz: saya cuma bisa angkat mouse aja kay

IP : 161.142.100.81

MrXLast

24 . Dihantar pada 08hb Mac 2003 07.50:03 pagi   [Edit]
inv

pacarnya si mardau???
nih ngak tau nih
gi mana sekarang nih??
apa kata kalau kita tanya sendiri sama maradu...
tapi apa dia mau menjawabnya???

IP : 210.186.229.49

invisible

25 . Dihantar pada 08hb Mac 2003 1.48:37 tghari   [Edit]
salam yup
satu lagi lagu d'lloyd:

Rintihan hidup:

mengapa terjadi
didunia ini
derita yang pernah
aku alami
mungkin kah
percubaan bagi diri ku
kerana dosa dan kesalahan ku

walau pun apa yang akan terjadi
akan ku tempuh juga hidup ini
namun ku harus tabah menerima nya
biar pun sampai di akhir nanti

hanya doa yang dapat ku panjatkan
agar hidup ku nantikan bahagia
oh tuhan mengapa harus terjadi
rintangan hidup yang ku alami
semua ini hanya datang dari mu
ku rela diri ku menerima nya


mrxlast: masa dekat gath dulu aku dah tanya dia
dia kata calun nya dah ada tapi masih dalam
rahasia lagi....

tapi kalau dia ada tentu dia jawab nih )





IP : 161.142.100.81

kabusgunung

26 . Dihantar pada 08hb Mac 2003 3.47:15 ptg   [Edit]
aku ader lagu 'satu masa' m.nasir... saper nak?
heh...he... malas nak upload sebab tengah pakai notebook... lagu tuh dalam pc desktop...
chilut declare???

IP : 202.190.185.109

hassanayat

27 . Dihantar pada 08hb Mac 2003 4.03:20 ptg   [Edit]
kabusgunung...

aku nak lirik 'suatu masa' tu...chilut declare?...tu aku tak tau, kena tanya chilut sendiri...hehehe...

IP : 219.93.187.246

Syiriz_02

28 . Dihantar pada 08hb Mac 2003 8.17:10 mlm   [Edit]
KORANG ADA LAGU DJ DAVE TAK??? SEPERTI MASA MERUBAH SEGALANYA- soundtrack dari cerite SOELNYA SIAPA??? kalau ada plez tuliskan liriknye....sayang korang...nah amek munge

IP : 203.116.186.22

kabusgunung

29 . Dihantar pada 09hb Mac 2003 12.03:52 tghari   [Edit]
jom nyanyi ramai-ramai


bagaimana kan ku mula
dan apakah kata-kata
yang indah untuk di a...badikan

tiap wajah berkisah, tiap madah bererti
manakah il...hamku...
cahaya di matamu, senyum di bibirmu
mengukir seribu... tanda pertanyaan
mungkinkah kau jua, dalam kerinduan
di saat begini... aku merindukan

berhelai-helai surat, terbiar di depanku
tak dapat aku u...tuskan
ku ramas semua, dan kubuangkan jauh
dari panda...ngan

lalu aku kesal, ku kumpul semula
tak dapat aku nyatakan... apa yang ku rasa
jika... engkau tahu, di dalam hatiku
mungkinkah kau sahut... jeritan batinku

dengarkanlah...
panggilanku...
dengarkanlah...
lagu...untukmu...
angin lalu...
kau sampaikan...
rasa rindu...
yang membara...
kepadanya...

warna-warna cintaku, kian pudar bersama
malam yang gelap ge...lita
apakah kau rasakan, apa yang aku rasa
atau kau tak endah...

tapi ku percaya, semua telah tertulis
dan niat suciku... takkan di siakan
dan di suati masa, di hari yang indah
ku hulur tanganku... lalu kau... terima...

IP : 202.190.185.109

kabusgunung

30 . Dihantar pada 09hb Mac 2003 12.19:12 tghari   [Edit]
best siotttt... tengah layan mp3 jamal abdillah...

Di Sudut Kamar Hatiku
Derita Cinta
Sepi Seorang Perindu
Cinta Yang Terbiar
Bunga Pujaan
Perpisahan Tanpa Relamu

IP : 202.190.185.109

Hantar Topik Baru | Topik Telah Dikunci | Cetak Laman Ini
Muka 1 | Muka 2 | Tunjuk Semua Mesej

 

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim | Hubungi Kami

 

 

Sembang2 versi 7.0c
Hakcipta Terpelihara © Kometsoft (M) Sdn Bhd / Melayu.com 1998 - 2003
" Sesiapa yang meniru tanpa kebenaran adalah orang yang sangat jahat "