Salam sejahtera Ke Panel Login  

Sembang2 >> Sembang Hiburan >> sembang artis : Video lucah tiga artis popular tunggu giliran....
(Pengendali : bk15610d, betterman )
Muka 1 | Muka 2 | Tunjuk Semua Mesej
Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
Dimasukkan oleh Tajuk Topik : sembang artis : Video lucah tiga artis popular tunggu giliran....
lanzerd

1 . Dihantar pada 10hb Jun 2003 5.13:47 ptg   [Edit]
Selepas kita digemparkan dengan video lucah pramugara dan seorang artis tempatan yang pernah popular suatu ketika dulu, sekali lagi dunia hiburan bakal digegarkan dengan video lucah terbaru tiga artis popular. Menurut sumber yang memberitahu Aniff, video lucah tiga artis ini akan diedarkan di seluruh pasaran gelap tanah air pada bila-bila masa sahaja.

"Entahlah terkejut juga aku dengar cerita panas ni beberapa bulan lalu terutamanya bila kawan aku sebut nama tiga artis tu. Yelah, selama ini imej mereka bersih dan bebas dari gosip tetapi tak sangka mereka ada koleksi video lucah yang dibuat suka-suka bersama teman lelaki mereka. Sekarang ni, koleksi tersebut dah terlepas di tangan pihak tidak bertanggungjawab dan siapa yang harus dipersalahkan. Bermaksud kalau dah terlepas tu, alamat tiada masa depanlah dan tentu seisi keluarga mereka akan mendapat malu.

"Aku juga difahamkan, ada peminat sudah memiliki VCD lucah tiga artis tu dan ada pula memberitahu, VCD tersebut hanya boleh didapati di pasaran gelap secara bersembunyi. Mana satu betul atau tidak, tak tahulah. Tiga VCD lucah artis tempatan itu diedarkan setelah mendapat permintaan tinggi, semuanya gara-gara VCD lucah artis tempatan popular yang hangat diperkatakan sekarang laris di pasaran," jelas sumber tersebut.

Nak tahu lebih lanjut? Dapatkan MEDIA HIBURAN di pasaran sekarang!

IP : 161.142.112.8

Nja

2 . Dihantar pada 10hb Jun 2003 5.22:05 ptg   [Edit]
Lanzerd,
Kau ader syer kat Media Hiburab yek... bagus punya promote...
Eheh... betul ker.....

IP : 61.6.58.100

martikafasya

3 . Dihantar pada 10hb Jun 2003 5.24:23 ptg   [Edit]
hmmm...
nak kena beli media hiburan la plak...

IP : 219.95.30.49

hotelbravo

4 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 00.33:52   [Edit]
lanzerd...........aku ade dengar bab ni.....cuma aku nak comform siape dia artis tu........betul ke artis tu MK,NI dan sape tah sorang lagi tu.......kalau ade klu tu tolong bagi tau la

IP : 219.92.228.39

naiza03

5 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 08.44:26 pagi   [Edit]
ye ke? sape kah gerangannya artis berkenaan? kasitau la kat sini

IP : 161.142.78.84

ridzzwan_21

6 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 09.45:52 pagi   [Edit]
ala! lo nih keje cite blue jer...eeiii ko ader syer ngan magazine tuh ker?

IP : 210.187.228.169

AnNa_FIeRa81

7 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 10.01:54 pagi   [Edit]
sape due lagi artis tuh eh?
satu wan nor azlin...
eiii....nyampah aku tgk..

IP : 161.139.66.17

ShahNizam80

8 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 10.02:17 pagi   [Edit]
weiiii kasi tau lah magazine aper?
dunia...dunia.... sekarang ni
artis malaysia nak tiru style hollywood pulak

IP : 219.95.159.159

ShahNizam80

9 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 10.06:37 pagi   [Edit]
harap2 jgnlah pula erra terlibat!!!!
kesian kat diaaa

IP : 219.95.159.159

ridzzwan_21

10 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 10.21:15 pagi   [Edit]
naper ko minat era ker... biasak ler tuh!!! selamat menikah era& yusrie

IP : 210.187.228.169

NuRieYaNa

11 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 10.55:18 pagi   [Edit]
bukan apa ridzwan lagi pun tinggak beberapa hari lagi jeee
kang !!!!! si era tu nak jadik bini org

IP : 202.188.0.12

sra_atie

12 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 2.24:36 ptg   [Edit]
ala...erra dah lama jd bini org...
cuma...ini scara rasmi..ikhtiraf dr JAWI jee...
dulu...sesaper pun bleh jadi laki dia!!

IP : 202.188.0.12

syuhada_ain

13 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 2.29:45 ptg   [Edit]
aku dah pegang dah MEDIA HIBURAN tadi tapi tak jadi beli..aku rase apa yang ada kat dalam tuh lebih kurang aje dengan ape yang dipost oleh lanzerd..aku tak rasa diorang nak dedah identiti artis2 tuh, sure tak punye laa.. aku kenal sangat majalah MEDIA tuh.. taktik nak soh orang beli MH la tuh.. tapi tatau le kalau dia kasiktau plak kali ni..

* Mesej ini telah diedit oleh syuhada_ain pada 11hb Jun 2003 2.31:02 ptg

IP : 202.188.0.12

AnNa_FIeRa81

14 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 3.25:41 ptg   [Edit]
sra_atie:
knape ko cakap gitu
kocakap dulu sesape leh jd laki die?
xpaham la..

IP : 161.139.66.17

kakisamun

15 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 5.59:38 ptg   [Edit]
lanzerd - ermm.. aku ada dgr jugak.. tp tak confirm la artis mana..

IP : 202.184.17.249

ArWEeNa

16 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 7.24:43 ptg   [Edit]
agak2 vcd tu ader jual kat kedai beskal tak?

IP : 219.95.3.20

ShahNizam80

17 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 7.43:43 ptg   [Edit]
bukan kat kedai baskal laa .....

ada kat kauter toilet ,...pasai polis tak dapat shak..
hehehehehe

IP : 202.188.130.254

mamatcyber

18 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 8.14:37 mlm   [Edit]
bukan takat kat kaunter toilet...kat kaunter penerangan pon ade..
naper wena ko nak gak ker...??

IP : 161.142.100.85

tarantula

19 . Dihantar pada 11hb Jun 2003 10.55:32 mlm   [Edit]
Kau ni pun satu...bagitaulah nama artis tu. Takkan nak ikut style wartawan hiburan malaysia yang takde etika kerja tu...gosip sana..gossip sini tapi tak berani bagitau nama. Jangan jadi wartawan malaysia yang berani baling batu tetapi sembunyi tangan. Tengok wartawan barat..berani mengambil risiko... sanggup kena saman... itulah wartawan sejati.

IP : 161.142.78.84

dorabell

20 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 00.20:17   [Edit]


KAU NEEE KUAT TIPUUU LAH >>>
KALAU BUKAN ARTIS ??
KAU LAH YANG JADI PELAKONNYEEEEEEEEEEEEEEE.., KAU NGAN SAPA ???
KAWAN-KAWAN TOLONG TERANGKAN NGAN SAPAAAAA.......




IP : 219.93.194.58

internaut

21 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 03.02:17 pagi   [Edit]
apa la cerita tak abes
saya pun na tau gak...

IP : 210.195.72.196

perwira

22 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 08.49:12 pagi   [Edit]
Kekadang suratkhabar/majalah ni..berita dia punya sensasi..pas tu ayat last sekali disebut..'ini adalah sebahagian dari filem dot dot dot yang dalam pembikinan'.

IP : 61.6.38.132

Baiduri79

23 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 10.16:51 pagi   [Edit]
yer ker ? tah apa2apa

IP : 203.121.0.13

arbeeahmad

24 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 10.50:52 pagi   [Edit]
Yang Bee tahu takat ni... bukan je kat kedai basikal, toilet, kounter penerangan ...tetapi dalam pajero polis pun ada. Itu lagilah polis tak syak. Bukannya nak ngada-ngada. Bee sendiri yang korek maklumat.

IP : 203.106.84.2

lincahbegaya

25 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 11.07:30 pagi   [Edit]
tak paham2

IP : 210.186.229.193

ummi_zz

26 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 11.45:12 pagi   [Edit]
quote:
Pelakon VCD Terlampau lari ke luar negara?

BARU-BARU ini SS berjumpa dengan beberapa pelakon Black Maria, terbitan Simfoni Makmur Sdn Bhd dan akan ditayangkan di pawagam mulai 26 Jun ini.

Antara topik menarik yang dibualkan ialah pelakon wanita yang heboh diperkatakan satu Malaysia kerana VCD untuk simpanan peribadi jadi tontonan umum. SS tanyalah bagaimana agaknya nasib mereka sekarang.

Menurut pelakon yang juga model popular itu, mereka tidak lagi berada di negara ini sebaliknya lari ke luar negara, sementara menanti keadaan reda.

“Saya boleh katakan mereka tidak ada di sini tapi jangan tanya di mana. Saya memang kenal pasangan itu malah kawan baik dengan suami pelakon itu,” katanya simpati.

Katanya lagi, memang malang nasib mereka kerana si suami disingkirkan rakan kongsinya manakala pelakon wanita itu dijatuhkan hukuman diharamkan daripada muncul di kaca televisyen. Tentu mereka tidak mampu berhadapan dengan masyarakat, jadi lebih baik bersembunyi di negara orang.

Tapi dalam pada itu, SS perhatikan klip video dendangan Siti Nurhaliza yang memaparkan sedutan lakonan pelakon itu dalam satu VCD, masih disiarkan melalui televisyen selepas Timbalan Menteri Penerangan, Datuk Zainuddin Maidin mengeluarkan arahan itu. Mula-mula di TV1 kemudian di ntv7.

Entahlah mungkin terlepas ataupun belum ada arahan rasmi mengenai pengharamannya. Mungkin juga orang di stesen tv tidak pasti siapakah pelakon yang diperkatakan itu kerana tidak dinyatakan nama dan gambarnya.



dipetik dari Harian Metro 12/06/2003

* Mesej ini telah diedit oleh ummi_zz pada 12hb Jun 2003 11.49:01 pagi

IP : 210.187.14.2

AnNa_FIeRa81

27 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 12.25:12 tghari   [Edit]
cuber teke sape artis tuh..
kite main teke teki la plak

IP : 161.139.66.17

anajuhanna

28 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 12.38:23 tghari   [Edit]
aisey .. kau ni lanzerd .. setakat tu aje maklumat yg kau ada .. kasilah nama 3 artis tu .. baru best ..

aku nak tau jugak manusia2 tak bertamadun tu sapa ..

IP : 202.184.128.7

tasha75

29 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 1.05:19 tghari   [Edit]
tapikan, dlm byk2 tekaan, aku rasa aku tau siapa MK tu....

IP : 161.142.78.84

sra_atie

30 . Dihantar pada 12hb Jun 2003 1.05:22 tghari   [Edit]
anna_fiera,
ko tak tau ker cara idup erra dulu??
camna dia bleh break ngan awie??

...artis skrag...kawen dulu baru nikah!!!

tarantula,

waaa.tak baik kata camtu...
jgnlah nak hina keje wartawan...
tanpa diaorg, ko tak tau berita smsa...
itu dah mhina profesion aku tu!!!!
tak seme wtawan camtu!!!

IP : 210.186.130.128

Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
Muka 1 | Muka 2 | Tunjuk Semua Mesej

 

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim | Hubungi Kami

 

 

Sembang2 versi 7.0c
Hakcipta Terpelihara Kometsoft (M) Sdn Bhd / Melayu.com 1998 - 2003
" Sesiapa yang meniru tanpa kebenaran adalah orang yang sangat jahat "