Salam sejahtera Ke Panel Login  

Sembang2 >> Sembang Kesihatan, Petua & Kecantikan >> Pekatkan airmani : Petua pekatkan airmani..
(Pengendali : lini, piqah )
 
Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
Dimasukkan oleh Tajuk Topik : Pekatkan airmani : Petua pekatkan airmani..
azmil

1 . Dihantar pada 05hb Mei 2003 4.03:12 ptg   [Edit]
Assalamualaikum..
Minta kawan2 yg ada petua atau pernah mengamalkan petua macamana nak menambahkan kepekatan airmani suami..hari tu ada mak cik cakap kalau airmani suami cair payah isteri nak lekat(ngandung)...kualiti tak berapa bagus...
Betulkah "perbuatan liar" sewaktu muda spt mexxxxxx akan menjejaskan kualiti sperma yg dihasilkan selepas kahwin.

Bukan apa sebab saya nak sangat mengandung dan dapat zuriat.Mudahan2 dikabulkan oleh-Nya.Seronoknya tengok wajah anak2/baby kecil bila dia tersenyum...Bahagia rasanya walaupun hakikat anak orang...

IP : 219.93.226.150

ayangzurin

2 . Dihantar pada 05hb Mei 2003 4.22:17 ptg   [Edit]
azmil

cuba u tengok topik tips nak pregnant yang lepas2 banyak cerita2 yang ahli2 sembangkan untuk pengetahuan u dan kengkawan yang lain...,tak semestinya apa yang u utarakan tu menjadi punca dan masalah tak mengandung...ramai lagi yang mengalamai nasib yang sama macam u..termasuk la ayang sendiri...intai2 la topik2 sebelum ini...kita bleh same2 berkongsi informasi...

IP : 161.142.100.85

mangkukayun

3 . Dihantar pada 05hb Mei 2003 4.24:25 ptg   [Edit]
Den tak tahu samo ado petua orang kampung ni ado botul ko tidak
Tapi tak ado bukti sahih apo kono mengono dongan sayur BENDI ni. Itu lah
yang disyorkan dimakan oleh kaum Adam ni selopeh kawen oleh orang2 tua.
Tak kiro apo masakannyo samo ado dalam lauk ko, robuih pastu cicah dongan
sambal belancan ko atau pun masakan bendi dongan udang koring atau korang
samo ajo effectnyo.
Cubolah tengok kalau2 ado betulnyo petua orang2 tua dulu. Ini nenek den
yang cakap dulu masa den baru2 kawen. Tapi tak ado lah ambik perhatian
tentang perkaro ni sangat.

IP : 211.24.129.132

saujana007

4 . Dihantar pada 05hb Mei 2003 4.25:12 ptg   [Edit]
tak nak try produk dari Dr Norhisham ke????? insyaallah kalau yakin dan rajin, segala masalah boleh diatasi. ada apa apa pertanyaan boleh contact saya di 013-3948309.

IP : 202.188.127.61

azmil

5 . Dihantar pada 05hb Mei 2003 4.30:45 ptg   [Edit]
mangkukayun, az ada jugak terbaca dulu-dululah fasal nih (makan bendi)tapi tak penah ambil pot...sb belum kahwin tak tahu benda2 nih semua...belum terlintas nak tanya mak kat kampung..malulah

IP : 219.93.226.150

pacatsejuk

6 . Dihantar pada 05hb Mei 2003 9.02:24 mlm   [Edit]
lecturer den kato...

itu tandonyo....
hahha.. kasi suspend sket...

IP : 210.186.182.11

tunjuklangit

7 . Dihantar pada 06hb Mei 2003 01.37:20 pagi   [Edit]
Ada gak orang kata amalkan makan bawang putih tiap2 pagi. Tapi tau aje le rasa bawang putih tu. Tak tahu le betul ke tak......


IP : 202.188.246.103

aliyya

8 . Dihantar pada 06hb Mei 2003 03.36:24 pagi   [Edit]
assalamualaikum warahmatullah...
azzzz...

dah try kontek dr hisham tuh?
yaya rase... elok gak az kontek dier...

emm... bagus gak kalo az mkn sayur bendi tuh... lagipon dier sayur...
ade byk khasiatt...
hehehe...

paper pon... gud luck yehh...
wassalam..

IP : 128.125.245.106

azmil

9 . Dihantar pada 06hb Mei 2003 11.31:32 pagi   [Edit]
Terimakasih yaya..dan tima kaceh semua....az dapat petua lain iaitu blend kismis lepas tu + susu (suam2)..nak cubalah

* Mesej ini telah diedit oleh azmil pada 06hb Mei 2003 11.32:37 pagi

IP : 219.93.226.150

perwira

10 . Dihantar pada 06hb Mei 2003 12.53:43 tghari   [Edit]
Kalau setakat nak pekatkan air mani, ada petua mudah. Makan bawang bersama dengan kuning telur pada waktu pagi. Mulut memang la berbau. Tapi lepas tu makan la Double Mint (chewing gum tu).

IP : 61.6.38.132

azmil

11 . Dihantar pada 06hb Mei 2003 1.04:17 tghari   [Edit]
pacat hang nak kasi petua aper..jgnkasi suspendlah...

IP : 219.93.226.150

azmil

12 . Dihantar pada 07hb Mei 2003 10.33:41 pagi   [Edit]
Perwira bawang tu elok dihiris atau diblend(kisar) + telur ayam kg???? Telur tu ambil semua atau kuning nya ajer...

IP : 219.93.226.150

cowboy

13 . Dihantar pada 07hb Mei 2003 12.29:19 tghari   [Edit]
Perwira

Bawang ape?? bawang putih... bawang merah.. bawang besar...

IP : 202.188.127.61

aliyya

14 . Dihantar pada 07hb Mei 2003 12.34:38 tghari   [Edit]
hehehe...

IP : 128.125.245.106

illidan

15 . Dihantar pada 07hb Mei 2003 2.36:56 ptg   [Edit]
banyakkan makan bawang putih....

IP : 219.93.8.8

perwira

16 . Dihantar pada 08hb Mei 2003 4.21:52 ptg   [Edit]
Terima kasih kepada yg bertanya. Sememangnya masalah sakit tuan satu isu yg sulit pada lelaki dan jarang dibincang secara terbuka walaupun dengan rakan2 sekerja berbanding dengan orang perempuan. Teringat saya masa mula2 RTM menyiarkan rancangan sakit tuan sekitar pertengahan 90-an.Ada yg membantah. Tapi dalam masa yg sama byk soalan yg ditanya pada tetamu rancangan tu..Dr. Ismail Thamby. Ada yg. mengadu zakarnya kecil sangat la, cepat tewas dan macam2 lagi. Sekarang ni dah ramai ada sedikit pengetahuan pasal sakit tuan ni. Berbalik kepada soalan tadi..errrrr apa soalan tadi? Pasal petua yeah! OK macam ni, sebuku bawang merah tu ditumbuk halus/ blender pun boleh, lepas tu campur ngan kuning telur ayam (kalau dapat ayam kampung lagi baik). Kacau dan minum.Amalkan selama 3 pagi berturut2. Ni bukan setakat memekatkan air mani tapi juga melewatkan air mani keluar. Kira 2 dalam 1 la.

IP : 61.6.38.132

kittie

17 . Dihantar pada 10hb Mei 2003 08.38:33 pagi   [Edit]
bila kittie bace post2 kat sini... ada satu pertanyaan plak timbul kat otak nih.... kenapa bila bab petua nih, kena makan mentah2 ek.. tak boleh ke makan cam telur dadar tuh... taruk bawak campur telur gak... any komen??? Saja nak tahu apa kelebihannya.... terima kasihhhhh....

IP : 210.187.114.26

Insandaif

18 . Dihantar pada 10hb Mei 2003 4.47:55 ptg   [Edit]
Sesiapa nak pekat, makanlah protein tinggi...contoh daging ker telur ker..dll.Makan bawang putih tue sebenarnya untuk antibiotik jer....Makan bendi kalau sesiapa ada gastrik teruk lah dia................

IP : 161.142.112.8

ghoststalker

19 . Dihantar pada 13hb Mei 2003 10.58:07 pagi   [Edit]
bawang besar... bawang besar

IP : 202.187.32.179

idd

20 . Dihantar pada 15hb Mei 2003 6.16:10 ptg   [Edit]
idd biasa makan sayur bendi untuk pekatkan air mani dan minum kopi untuk naikkan syawat

IP : 61.6.58.72

abanglong

21 . Dihantar pada 15hb Mei 2003 10.59:01 mlm   [Edit]
memang ada orang kata makan kacang bende tu ,kalu suami amal kan makan telur itik pun bagus juga .bab abanglong suka makan dapat anak 6 orang 3lelaki 3pompuan macam bunga orang kata selang seli ha kan cantiktu.cuba tengok itik banyak telor nya.Bini nya pun banyak nak bini banyak pun macamtu juga kalau nak lebih lanjut emil pada bang banyak petua lain lagi haaaaa.

IP : 161.142.78.84

antibiotik

22 . Dihantar pada 18hb Mei 2003 11.18:06 pagi   [Edit]
uhuk.!!! uhukk..!!!
ceee.. aammmmm...
ermmm... ada org sebut nama ako ke?

IP : 202.188.10.27

azmil

23 . Dihantar pada 22hb Mei 2003 2.38:50 ptg   [Edit]
abglong...kalau makan telor itik tu makan sebiji terus ke atau yg kuning aje makannye atau rebus telur separuh masak...ada campur lain2 tak macam madu ke?

* Mesej ini telah diedit oleh azmil pada 22hb Mei 2003 2.39:14 ptg

IP : 219.93.226.150

bangtakmau

24 . Dihantar pada 24hb Mei 2003 00.45:22   [Edit]
Assalamualaikum.
Kalau nak pekatkan air mani, sdr bolehlah makan kurma dan madu lebah disamping tu boleh juga minum air barli suam tiap hari. cubalah..

IP : 161.142.152.171

Hantar Topik Baru | Balas Mesej | Cetak Laman Ini
 

 

Pendaftaran | Syarat Penggunaan | Senarai Hitam | Enjin Carian | Soalan Lazim | Hubungi Kami

 

 

Sembang2 versi 7.0c
Hakcipta Terpelihara Kometsoft (M) Sdn Bhd / Melayu.com 1998 - 2003
" Sesiapa yang meniru tanpa kebenaran adalah orang yang sangat jahat "